Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Μουρίνιο: «Μου αρέσει πάρα πολύ ο Ρούνει»

Ταραχή προκάλεσαν στην Αγγλία οι δηλώσεις του Ζοζέ Μουρίνιο, ο οποίος δήλωσε δημόσια ότι θα ήθελε τον Γουέιν Ρούνει στην Τσέλσι.

«Ο Ρούνεϊ είναι ένας παίκτης μου μου αρέσει πάρα πολύ, αλλά δεν μπορώ να σας πω περισσότερα. Θέλω να είμαι ευθύς, μου αρέσει αυτό, αλλά ο παίκτης ανήκει στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ». Ήταν τα λόγια του «special one».

Μετά την φυγή του Σερ Άλεξ Φέργκιουσον και την έλευση του Ντέιβιντ Μόγιες, ο Ρούνει τόνισε πως θέλει ν? αποχωρήσει από την Γιουνάιτεντ επειδή ο νύν τεχνικός των «κόκκινων διαβόλων» ήταν απόλυτος λέγοντας πως ο παίκτης δεν πουλιέται.

Μέχρι στιγμής πάντως δεν έχει υπάρξει κάποια κίνηση από τις δύο πλευρές. Εξάλλου ο Άγγλος σταρ είναι τραυματίας και αυτό που προέχει αυτή τη στιγμή είναι να επανέλθει σε αγωνιστικούς ρυθμούς. Πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: