Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Κλείνει τα 36 και... σταματάει ο Ντέκο!!

Μια μέρα πριν τα 36α γενέθλιά του ανακοίνωσε ο Ντέκο το τέλος της καριέρας του, αναφέροντας πως δεν τον βοηθάει πλέον το σώμα του να συνεχίσει.

Κλείνει τα 36 και... σταματάει ο Ντέκο!
Ένας ακόμα τραυματισμός ανάγκασε τον Ντέκο να ανακοινώσει το τέλος της καριέρα του σε ηλικία 36 ετών.

Ο πολύπειρος ποδοσφαιριστής με την σπουδαία καριέρα σε Πόρτο, Μπαρτσελόνα και Τσέλσι, σε δηλώσεις του ξεκαθάρισε πως τερματίζει την επαγγελματική του καριέρα στην Φλουμινένσε, παρότι θα ήθελε να πανηγυρίσει έναν ακόμα τίτλο.

Ο τελευταίος του τραυματισμός όμως, φανέρωσε πως δεν αντέχει άλλο το σώμα του την αγωνιστική δράση.

«Ανακοινώνω το τέλος της καριέρας μου σαν επαγγελματία ποδοσφαιριστή, με λύπη. Θα ήθελα πολύ να συνεχίσω μέχρι το τέλος της σεζόν και να βοηθήσω να επιστρέψει η ομάδα μου στο Λιμπερταδόρες, αλλά δεν μπορώ. Θα ήθελα πάρα πολύ να βοηθήσω την Φλουμιένσε, αλλά δεν με αφήνει το σώμα μου».

«Θέλω να ευχαριστήσω την Φλουμινένσε και όλους όσους δούλεψαν μαζί μου αυτά τα τρία χρόνια και μου έδωσαν την ευκαιρία να παίζω στο βραζιλιάνικο ποδόσφαιρο».

«Σωματικά μπορώ να παίξω», ανέφερε ο Πορτογάλος, «αλλά οι μύες μου δεν μπορούν να το υποστηρίξουν πλέον. Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και την αγάπη». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: