Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

«Θα είμαι πάντα Παναθηναϊκός…»

Ενθουσιασμένος από τη μεταγραφή του στη Σάντερλαντ δήλωσε ο Χάρης Μαυρίας. Όχι μόνο για τον εαυτό του όμως. Αλλά κι επειδή -όπως τόνισε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6- κέρδισε και η αγαπημένη του ομάδα.


«Θα είμαι πάντα Παναθηναϊκός…»
Από το απόγευμα της Πέμπτης -και λόγω της ολοκλήρωσης της μεταγραφής του στη Σάντερλαντ- ο Χάρης Μαυρίας «πετάει στα σύννεφα».

Κι αφού… μετακόμισε για λίγο στον «αέρα» του NovaΣΠΟΡ FM 94,6 μίλησε για όλα:

Για την πίστη του πως είναι έτοιμος για το μεγάλο βήμα και τον ενθουσιασμό του απ’ όσα συνάντησε στην Αγγλία.

Για τη συνομιλία του με τον Ντι Κάνιο και τις συμβουλές του Γιώργου Καραγκούνη. Μα πάνω απ’ όλα για την αγάπη του στον Παναθηναϊκό. Και τη χαρά του που… μέχρι να επιστρέψει μια μέρα, κέρδισε κι εκείνος από τη μεταγραφή του.


Αναλυτικά όσα είπε ο Μαυρίας στους Διονύση Δεσύλλα και Χρήστο Σούτο

Για τις πρώτες του εντυπώσεις και το πώς νιώθει: «Όλα είναι υπέροχα. Είμαι ενθουσιασμένος από τους ανθρώπους της ομάδας, το αθλητικό κέντρο, ακόμα και την περιοχή. Ήμουν ήρεμος όλον αυτόν τον καιρό. Εξάλλου στον Παναθηναϊκό ήμουν και δεν είναι λίγο να έμενα σε μια τέτοια ομάδα.

Ήμουν έτοιμος όμως για το επόμενο βήμα και το ήθελα πολύ. Έπρεπε να περιμένω το τέλος Αυγούστου για να δούμε τι θα γίνει, αλλά όλα πήγαν καλά και υπέγραψα το νέο μου συμβόλαιο μέχρι το 2017. Θα προσπαθήσω να πάρω τις ευκαιρίες μου και ελπίζω ότι θα τα καταφέρω. Άλλωστε, μόνο και μόνο από την τηλεόραση μου φαίνεται εκπληκτικό το συναίσθημα της Premier League, πόσω μάλλον να παίξω»
.

Για το αν η Εθνική θα είναι το επόμενο βήμα του: «Κάθε ποδοσφαιριστής θέλει να παίζει στην Εθνική. Μέσα από τη δουλειά και τους αγώνες θα φανεί αν θα μπορέσω κι εγώ να γίνω μέλος της».

Για το αν μίλησε με τον Ντι Κάνιο: «Ναι, τα είπαμε για λίγο με τον προπονητή. Μου είπε καλή επιτυχία και να είμαι έτοιμος γιατί η προπόνηση και οι αγώνες θα είναι πολύ σκληροί».

Για το πότε υπολογίζει να επιστρέψει απ’ τον τραυματισμό του: «Κάνω προπόνηση κανονικά. Σε φουλ ρυθμούς νομίζω ότι θα μπορώ να μπω μετά τη διακοπή για τις εθνικές».

Για το αν θα επέστρεφε στον Παναθηναϊκό: «Στο μέλλον, αν είναι ποτέ να γυρίσω, τον πρώτο λόγο θα τον έχει φυσικά ο Παναθηναϊκός. Είμαι Παναθηναϊκός, εκεί μεγάλωσα. Είμαι πολύ χαρούμενος όμως γιατί πιστεύω ότι φεύγω και ανταμείβεται και η ομάδα με τη μεταγραφή μου».

Για το αν μίλησε με τον Καραγκούνη: «Φυσικά έχω μιλήσει μαζί του. Με έβαλε στο κλίμα, μου είπε ότι είμαι στην καλύτερη ηλικία και ότι πολύ τυχερός που πήρα τώρα αυτή τη μεταγραφή.

Μου εξήγησε πως είναι η προπόνηση και οι αγώνες και γενικά μου έδωσε τις συμβουλές που μου ‘δινε από παλιά και είναι πολύ σημαντικές και για μένα, αλλά και για όλα τα νέα παιδιά που συνεργάστηκαν μαζί του στον Παναθηναϊκό»
.

Για την φωτογραφία με τον Καραγκούνη, όταν ήταν ballboy: «Ναι, υπάρχει η φωτογραφία με τον Γιωργο, πως τα φέρνει η ζωή. Υπάρχει και μια άλλη φωτογραφία, όμως. Είμαι στο κρεβάτι και από πάνω αφίσα του Καραγκούνη. Αυτή την έχει η μάνα μου (γέλια)».

Για τον Στέφανο Καπίνο: «Μίλησα με τον Στέφανο, συνέχεια μιλάμε. Θα μου λείψει, γιατί είναι αδερφός μου, αλλά χαίρεται κι αυτός που πήρα μεταγραφή. Θα μου λείψει, πάντως...»

Δεν υπάρχουν σχόλια: