Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Νεύρα για τον τραυματία Μέσι!

Παρότι εκνευρισμένος, έδειξε να μην ανησυχεί εξαιτίας του πρόσφατου τραυματισμού του ο Λίο Μέσι. Ακόμα εκμυστηρεύτηκε πως δεν θα γυρίσει αν δεν είναι απόλυτα έτοιμος.

Νεύρα για τον τραυματία Μέσι
Εκνευρισμένος έδειξε ο Λίο Μέσι στη συνέντευξη που έδωσε σε εφημερίδα της πατρίδας του.

Ο τραυματισμός του που θα τον αφήσει για δυο μήνες έξω, ήρθε ακριβώς μετά το πέρας της αποθεραπείας του.

Αυτό το γεγονός δεν το έχει πάρει ελαφρά τη... καρδία. Παρόλο όμως τον εκνευρισμό του δεν ανησυχεί για την επιστροφή του ενώ απέκλεισε κάθε ενδεχόμενο να επιστρέψει αν δεν είναι απόλυτα έτοιμος.

Ο 26χρονος σούπερ σταρ των «μπλαουγκράνα» επισήμανε: «Θα γυρίσω όταν είναι έτοιμο το σώμα μου. Είμαι στεναχωρημένος, γιατί δεν το περίμενα και είμαι και εκνευρισμένος γιατί αυτός ο τραυματισμός μου συνέβη ακριβώς μόλις ανάρρωσα από έναν άλλο».

«Δεν ανησυχώ καθόλου. Αυτός ο τραυματισμός μου συνέβη γιατί έπρεπε να μου συμβεί. Δεν είναι κάτι ασυνήθιστο ή κάτι που θα με κρατήσει πίσω. Ένα χτύπημα, ένα στραβοπάτημα και ήμουν τραυματίας», δήλωσε.Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: