Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Κουφός: «Μπορώ να παίξω βασικός στο ΝΒΑ»

Βέβαιος πως μπορεί να ανταποκριθεί στα καθήκοντα βασικού σέντερ των Γκρίζλις στο διάστημα απουσίας του Μαρκ Γκασόλ δήλωσε ο Κώστας Κουφός.

Κουφός: «Μπορώ να παίξω βασικός στο ΝΒΑ»
Ο Μαρκ Γκασόλ θα λείψει για περίπου ένα μήνα από τις υποχρεώσεις των Γκρίζλις λόγω τραυματισμού και ο Κώστας Κουφός «προήχθη» σε… βασικός. Ο ομογενής σέντερ θεωρεί πως μπορεί να ανταποκριθεί στο νέο του ρόλο και τις αυξημένες ευθύνες που συνεπάγεται.

«Εγώ απλά κάνω τη δουλειά μου και προσπαθώ να ανταποκριθώ στο ρόλο μου. Να τρέχω στο παρκέ, να κάνω τάπες, να δίνω σκριν και όταν υπάρχει η ευκαιρία να σκοράρω κοντά στο καλάθι. Έχω αποδείξει πως μπορώ να παίξω βασικός στο ΝΒΑ. Έχω αρχίσει πολλά παιχνίδια στην καριέρα μου στην πεντάδα και ήμουν καλός», δήλωσε ο Κουφός, που στο πρώτο του ματς ως βασικός είχε 8 πόντους και 13 ριμπάουντ. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: