Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Θεοδωρίδης: «Σαν να είναι 0-0»

Με τη ίδια σοβαρότητα, παρά τη νίκη με σκορ 4-0, θέλει να δει τον Ολυμπιακό στην Τρίπολη στη δεύτερη αναμέτρηση απέναντι στον Αστέρα ο Σάββας Θεοδωρίδης.

Θεοδωρίδης: «Σαν να είναι 0-0»
Ικανοποιημένος από τη νίκη του Ολυμπιακού με σκορ 4-0 απέναντι στον Αστέρα Τρίπολης εμφανίστηκε ο Σάββας Θεοδωρίδης. Ο αντιπρόεδρος των «ερυθρόλευκων», με δηλώσεις του στη Nova, τόνισε πως η πρόκριση παρά τη μεγάλη νίκη δεν έχει κριθεί ενώ χαρακτήρισε κομβικής σημασίας το προσεχές ματς απέναντι στον Ατρόμητο για τη Σούπερ Λίγκα.

Αναλυτικά τα όσα είπε στη Nova:

«Ποτέ δεν σφραγίζεις κανένα εισιτήριο αν δεν έχεις προκριθεί. Εγώ αυτά τα αφήνω στην άκρη. Θα πάμε στην Τρίπολη πάρα πολύ σοβαροί σαν το αποτέλεσμα να είναι 0-0. Ξέρετε τη νοοτροπία μου και ξέρετε πως ενεργεί ο Ολυμπιακός. Σήμερα πραγματικά κάναμε μία πολύ καλή εμφάνιση. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος γιατί ο προπονητής έκανε πολλές αλλαγές. Μπήκαν νέα παιδιά μέσα και ο ένας ήταν καλύτερος από τον άλλον. Ο Ολυμπιακός σήμερα ήταν πάρα πολύ γρήγορη ομάδα. Έχασε πάρα πολλές ευκαιρίες, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο και ήταν πολύ γρήγορη ομάδα. Μετά το 4-0 όπως ήταν φυσικό σταματήσανε και κοιτούσαν πως θα περάσει η ώρα γιατί έχουμε πολύ δύσκολα παιχνίδια μπροστά μας.

Ξεκινάμε από αυτό με τον Ατρόμητο όπου για εμένα είναι κομβικό παιχνίδι. Πρέπει να είμαστε πάρα πολύ καλοί με τον Ατρόμητο, να προσέξουμε πάρα πολύ το παιχνίδι, να παίξουμε πάρα πολύ σοβαρά για να το κερδίσουμε. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος για τον σημερινό Ολυμπιακό και εύχομαι όλη η χρονιά να μας πάει έτσι. Από τις 20 Δεκεμβρίου μέχρι τις 20 Ιανουαρίου ο Ολυμπιακός πάντα παρουσιάζει μία κάμψη και αυτό είναι φυσιολογικό. Μπορεί γιατί οι παίκτες παίρνουν άδειες, μπορεί γιατί όταν επιστρέφουν υπάρχουν επίπονες προπονήσεις και μέχρι να επανέλθουν περνούν 15 ημέρες. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από την εμφάνιση και ελπίζω ότι θα συνεχίσουμε έτσι γιατί έχουμε και πληθώρα παικτών» 





Πελέ: «Θα δουλέψω σκληρά»
Την υπόσχεση ότι θα δουλέψει για να δικαιώσει την εμπιστοσύνη του Ολυμπιακού και τη θερμή υποδοχή που του επεφύλαξε ο κόσμος, έδωσε ο Πελέ.

Έτοιμος να διεκδικήσει μια θέση στην ενδεκάδα του Ολυμπιακού δήλωσε ο Πελέ.

Λίγη ώρα μετά το παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης (4-0), ο Βραζιλιάνος εμφανίστηκε πολύ ικανοποιημένος για το ντεμπούτο του. Και υποσχέθηκε ότι θα κάνει τα πάντα για να δικαιώσει τις προσδοκίες που υπάρχουν για ‘κείνον.

«Είμαι πολύ χαρούμενος για την πρώτη μου εμφάνιση στον Ολυμπιακό και για την υποδοχή που μου επεφύλαξε ο κόσμος. Και φυσικά για την άνετη νίκη της ομάδας», είπε αρχικά.

Κι αφού τόνισε ότι «απ’ την πλευρά μου υπόσχομαι να δουλέψω σκληρά για τη νέα μου ομάδα για τους στόχους της», σημείωσε ότι «το θέμα είναι να ξεκινήσω να παίζω για τα καλά, να βρω ρυθμό και αποδείξω το τι αξίζω».

Τσόρι: «Πάντα προσπαθώ για το καλύτερο»
Αν και ο Τσόρι Ντομίνγκες δεν είναι βέβαιος για την αγωνιστική κατάσταση την οποία βρίσκεται, προσπαθεί πάντα για το καλύτερο ώστε να είναι έτοιμος για τον προπονητή του και τον Ολυμπιακό.


Για την ατομική του απόδοση, μίλησε μετά το τέλος της αναμέτρησης του Ολυμπιακού με τον Αστέρα, για την φάση των "16" του Κυπέλλου, ο Τσόρι Ντομίνγκες, εξηγώντας πως δεν βρίσκεται στην τοπ φόρμα. Παράλληλα τόνισε ότι κλειδί της νίκης ήταν η υπομονή που έδειξαν στο παιχνίδι τους οι "ερυθρόλευκοι".

Ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός αναφέρθηκε επίσης και στον επόμενο αγώνα των Πειραιωτών απέναντι στον Ατρόμητο χαρακτηρίζοντας τον δύσκολο. Ωστόσο πρόσθεσε ότι ο ίδιος και οι συμπαίκτες παίζοντας σοβαρά θα πάρουν το θετικό αποτέλεσμα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

Για το που κρίθηκε το παιχνίδι:

«Κλειδί της νίκης μας ήταν η σοβαρότητα και η ένταση που είχαμε στο ματς. Επίσης η υπομονή που είχαμε. Το γεγονός πως σκοράραμε σε καθοριστικά στοιχεία του αγώνα έπαιξε ακόμα σημαντικό ρόλο. Όσο για μένα δεν ξέρω εάν είμαι στην τοπ φόρμα μου. Πάντα προσπαθώ για το καλύτερο».

Για τον εαυτό του:

«Δουλεύω για να είμαι έτοιμος για τον προπονητή και την ομάδα. Προσπαθώ να είμαι καλύτερος σε κάθε ματς. Στόχος μου είναι να γίνομαι συνέχεια καλύτερος».

Για το επόμενο παιχνίδι:

«Για τον Ατρόμητο με τον οποίο παίζουμε στην συνέχεια σίγουρα είναι ένα δύσκολο ματς. Να πάμε με σοβαρότητα. Να πάρουμε άλλη μία νίκη στο πρωτάθλημα και να κρατήσουμε την διαφορά που έχουμε στην κορυφή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: