Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Ασουνσάο: «Στόχος η έξοδος στην Ευρώπη»

Στόχο την έξοδο στην Ευρώπη έθεσε ο Πάουολο Ασουνσάο στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Λεβαδειακού. «Ευχαριστώ τον Γιάννη Κομπότη», προσέθεσε ο 34χρονος μέσος.

Ασουνσάο: «Στόχος η έξοδος στην Ευρώπη»
Τις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής του Λεβαδειακού, έκανε ο Πάουλο Ασουνσάο στο «stereasports».

Έτοιμος να αγωνιστεί με στόχο την εξασφάλιση μιας θέσης που θα οδηγήσει στην Ευρώπη δήλωσε ο 34χρονος, ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τον Γιάννη Κομπότη για την στήριξη στο πρόσωπο του.

Αναλυτικά:

«Έχω αγωνισθεί σε μεγάλα πρωταθλήματα και πιστεύω με την εμπειρία που έχω αποκτήσει να βοηθήσω κι εγώ έτσι ώστε να πετύχει η ομάδα τους στόχους της. Θέλω να ευχαριστήσω τον ιδιοκτήτη, αλλά και τους υπόλοιπους της ομάδας που μου έδειξαν την ανάλογη εμπιστοσύνη και πιστεύω να τους δικαιώσω μέσα στο γήπεδο. Ξέρω ότι η ομάδα ξεκίνησε αρχικά με στόχο την ευρωπαϊκή έξοδο και αυτό έχει βάλει ως σκοπό. Γι' αυτό κι εγώ ήρθα εδώ για να μπορέσουμε όλοι μαζί νε πετύχουμε αυτό που θέλουμε και επιθυμούμε»

Δεν υπάρχουν σχόλια: