Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Ολαϊτάν: «Αφιερωμένη στα θύματα μας»

Στους αδικοχαμένους φίλους της ομάδας του Ολυμπιακού, πριν από 33 χρόνια, αφιέρωσε τη νίκη ο Μάικλ Ολαϊτάν

Ολαϊτάν: «Αφιερωμένη στα θύματα μας»
Ο σκόρερ του τέρματος της ισοφάρισης των «ερυθρολεύκων» απέναντι στον Παναιτωλικό, μιλώντας στο περιθώριο της βράβευσης του ως MVP τόνισε: «Εμείς οι παίκτες μπαίνουμε σε κάθε αγώνα με την ψυχολογία πως οι αντίπαλοί μας θα τα δώσουν όλα. Αντιμετωπίζουμε το κάθε ματς χωριστά και ως μία πρόκληση. Εγώ προσπαθώ να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό. Πάντα το κοιτάζω αυτό. Παίζω όπου μου λέει ο προπονητής μου και θέλω να προσφέρω ό,τι καλύτερο μπορώ. Όπου και εάν αγωνίζομαι επιθυμώ να κάνω καλά την δουλειά μου και να αγωνίζομαι».

Στις δηλώσεις του στο συνδρομητικό κανάλι, ο Ολαϊτάν παραδέχτηκε πως αυτή ήταν μια από τις πιο δύσκολες φετινές νίκες: «Σίγουρα ήταν μία από τις πιο δύσκολες νίκες μας στο φετινό πρωτάθλημα, αλλά εμείς γνωρίζουμε πως δεν υπάρχουν εύκολα παιχνίδια και με αυτή τη ψυχολογία μπαίνουμε στον αγωνιστικό χώρο.Φυσικά ήταν ιδιαίτερο το σκηνικό σήμερα λόγω των θυμάτων της Θύρας 7. Γι' αυτό το λόγο θέλαμε να μπούμε μέσα για να νικήσουμε και να δώσουμε χαρά στους φιλάθλους μας. Αφιερώνω αυτό το γκολ στη μαμά μου που είναι άρρωστη και ελπίζω να γίνει γρήγορα καλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: