Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Σπανός: «Μου δίνετε δύναμη»

Ο Γιώργος Σπανός «βρέθηκε» στα αποδυτήρια του Ατρόμητου μετά τη νίκη επί του Παναιτωλικού και έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες μέσω τηλεφώνου. «Είμαι συνέχεια μαζί σας», ανέφερε.

Σπανός: «Μου δίνετε δύναμη»
Μετά τη νίκη του Ατρόμητου επί του Παναιτωλικού ο Γιώργος Σπανός επικοινώνησε μέσω κινητού τηλεφώνου με τους παίκτες για να τους συγχαρεί.

Αμέσως μετά το τέλος του ματς, ο τεχνικός διευθυντής του συλλόγου του Περιστερίου, Γιάννης Αγγελόπουλος, μπήκε στα αποδυτήρια της ομάδας κρατώντας το κινητό του τηλέφωνο και έχοντας το σε ανοικτή ακρόαση, ακούστηκε η φωνή του προέδρου της ομάδας να λέει: «Συγχαρητήρια για τη νίκη, είμαι συνέχεια μαζί σας, μου δίνετε δύναμη».

Οι παίκτες ξέσπασαν σε χειροκροτήματα και του αφιέρωσαν τη νίκη, εκδηλώνοντας τη στήριξη τους για τις δύσκολες στιγμές που περνάει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: