Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Σηφάκης: «Περιμένω την ευκαιρία μου»

Έτοιμος να επιστρέψει στην αγωνιστική δράση και να βοηθήσει με την παρουσία του τον Λεβαδειακό, είναι ο Μιχάλης Σηφάκης. «Περιμένω την ευκαιρία μου», τόνισε. Τι είπε για το προσεχές ματς με Κέρκυρα.

Σηφάκης: «Περιμένω την ευκαιρία μου»
Στόχος του Μιχάλη Σηφάκη είναι να βοηθήσει τον Λεβαδειακό να πετύχει τους στόχους του, όπως ο ίδιος υποστήριξε.

Με δηλώσεις του στη Nova, ο Έλληνας τερματοφύλακας παραδέχτηκε πως θέλει να φορέσει τα… γάντια του βασικού κάτω από τα δοκάρια της ομάδας της Λιβαδειάς, ενώ επισήμανε πως έχει την απαραίτητη υπομονή.

Επιπλέον, αναφέρθηκε και στο ματς ενάντια στην Κέρκυρα στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκας.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Πρώτος στόχος είναι να βοηθήσω την ομάδα, να πραγματοποιηθούν οι στόχοι που είναι η γρήγορη παραμονή. Προσωπικός μου στόχος είναι να επιστρέψω στην αγωνιστική δράση με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Από θέμα φυσικής κατάστασης είμαι πολύ καλά, μέρα με τη μέρα είμαι καλύτερα και περιμένω την ευκαιρία μου για να βοηθήσω την ομάδα. Δεν μας αγχώνει η Κέρκυρα, πρέπει να συγκεντρωθούμε σε εμάς. Πέρυσι εντός είχαμε σχεδόν το απόλυτο οπότε αν παρουσιαστούμε όπως πρέπει θα πάρουμε τη νίκη. Το ματς θα κριθεί στη δύναμη, το πάθος και τη θέληση. Πάντα ένα γρήγορο γκολ βοηθάει αλλά αυτό δε θα μας αγχώσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: