Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Αποκλεισμός στον Φελπς!!

Με αποκλεισμό έξι μηνών από κάθε αθλητική δραστηριότητα στη χώρα τιμώρησε η Αμερικανική ομοσπονδία κολύμβησης τον Μάικλ Φελπς.

Αποκλεισμός στον Φελπς

Πρόκειται για μια τιμωρία η οποία επιβάλλεται στον αμερικανό ολυμπιονίκη γιατί συνελήφθη από τις Αρχές να οδηγά μεθυσμένος.

Ο Μάικλ Φελπς πριν από λίγες ώρες ενημέρωσε μέσω του προφίλ που διατηρεί στο Twitter πως βρίσκεται σε μια κλινική αποτοξίνωσης.

«Οι τελευταίες μέρες ήταν εξαιρετικά δύσκολες. Γνωρίζω πως δεν είναι η πρώτη φορά που βρίσκομαι ενώπιον της δικαιοσύνης και είμαι πολύ απογοητευμένος με τον εαυτό μου. Πρόκειται να λάβω μέρος σε ένα πρόγραμμα που θα μου παράσχει τη βοήθεια που χρειάζομαι, με σκοπό να κατανοήσω περισσότερο τον εαυτό μου», ανέφερε ο Φελπς και συνέχισε:

«Καταλαβαίνω τη σοβαρότητα των πράξεων μου και παίρνω την πλήρη ευθύνη. Ξέρω ότι αυτά τα λόγια μπορεί να μην σημαίνουν πολλά αυτή τη στιγμή, αλλά ζητώ συγγνώμη από όλους όσους απογοήτευσα», κατέληξε.*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: