Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Νομπόα: «Μακάρι να μείνω χρόνια»


Κάτι παραπάνω από χαρούμενος (αγωνιστικά και μη) αισθάνεται στον ΠΑΟΚ ο Κριστιάν Νομπόα. Ο εκ των σκόρερ απέναντι στη Βέροια μίλησε για την τόνωση της ψυχολογίας απ’ το διπλό της ομάδας του.

Νομπόα: «Μακάρι να μείνω χρόνια»
Πανευτυχής απ' την μέχρι τώρα πορεία του στον ΠΑΟΚ (και την αγάπη που δέχεται απ' τον κόσμο), αλλά και την εν γένει ζωή στη χώρα μας δήλωσε ο Κριστιάν Νομπόα μετά το διπλό των Θεσσαλονικέων στη Βέροια.

Ο εκ των σκόρερ του «Δικεφάλου του βορρά» μίλησε για την χαμένη ψυχολογία που ανέκτησε αυτός και οι συμπαίκτες του με το τρίποντο της νίκης κι έστειλε το μήνυμά του στους φίλους του συλλόγου.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Κριστιάν Νομπόα

Για την νίκη του ΠΑΟΚ: «Το πιο σημαντικό έτσι όπως ήταν η κατάσταση, ήταν η νίκη και όχι η εμφάνιση της ομάδας. Έπρεπε να πάρουμε το τρίποντο για να τονώσουμε την αυτοπεποίθησή μας όπως και τελικά έγινε».

Για το αν βοήθησε το ότι ο ΠΑΟΚ σκόραρε γρήγορα: «Στα τελευταία παιχνίδια ήμασταν εμείς που δεχόμασταν γρήγορο γκολ, τώρα ήμασταν αυτοί που το πετύχαμε. Σίγουρα μας βοήθησε γιατί πήραμε ψυχολογία και πατήσαμε καλύτερα στο γήπεδο».

Για το τέρμα του: «Είδα την κίνηση του Σκόνδρα, είδα και τον Φακούντο που δημιούργησε χώρο εντός περιοχής, έκανα την κίνηση και ο Σκόνδρας μου έκανε εξαιρετική μπαλιά. Αυτά τα σουτ ή θα πάνε μέσα ή εκτός γηπέδου. Ευτυχώς εγώ πέτυχα γκολ».

Για την αποτελεσματικότητα στο γκολ στο ματς με την Βέροια: «Δεν πιστεύω στους αριθμούς. Σήμερα ήμασταν τυχεροί, η μπάλα μπήκε μέσα και αυτό είναι το σημαντικό».

Για τους φίλους του ΠΑΟΚ: «Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ μου έχουν φερθεί πολύ καλά, είναι σαν οικογένεια. Τώρα το μόνο που έχω να κάνω εγώ είναι να παίζω γι' αυτούς και να κάνω τα πάντα για να είναι χαρούμενοι. Θέλουμε όλοι μας να τους προσφέρουμε νίκες».

Για την παραμονή του στη Θεσσαλονίκη: «Είναι πολύ ωραία πόλη η Θεσσαλονίκη για μένα και την οικογένειά μου. Μετά από οκτώ χρόνια στα χιόνια, απολαμβάνουμε τον καιρό, είναι πολύ σημαντικός για εμάς. Μου αρέσει η πόλη, μου αρέσει η ομάδα, μακάρι να μείνω χρόνια εδώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: