Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Δριβελέγκας: «Καθαρή λύση με κατάθεση τροπολογίας» (audio)

Υπέρ της οριστικής λύσης του προβλήματος που έχει προκύψει με τα χρέη του ΠΑΟΚ μέσω της κατάθεσης τροπολογίας τάχθηκε ο Γιάννης Δριβελέγκας στο Metropolis 95.5. Ο βουλευτής Χαλκιδικής του ΠΑΣΟΚ δεσμεύθηκε, μάλιστα, μιλώντας στην εκπομπή «Στη Σέντρα» πως θα προχωρήσει στην κατάθεση ερώτησης για να έρθει η σχετική τροπολογία στην Βουλή.

Αναλυτικά όσα είπε στην εκπομπή «Στη Σέντρα»:

«Μακάρι να λυθεί το θέμα, αλλά είμαι προς το παρόν επιφυλακτικός. Άποψή μου είναι πρέπει να υπάρξει καθαρή λύση με την κατάθεση τροπολογίας. Μακάρι, βέβαια, το θέμα να ξεκαθαρίσει με την διευκρινιστική εγκύκλιο. Επειδή όπως διάβασα στον Τύπο, από τον ΠΑΟΚ δεν έχει επικοινωνήσει κανένας και θα περιμένουν μέχρι την Παρασκευή την εγκύκλιο, αν δεν συμβεί αυτό, εγώ δεσμεύομαι να καταθέσω ερώτηση για την λύση του θέματος με τροπολογία. Είναι γεγονός ότι οι θεσμοί αντιδρούν στην ρύθμιση, αλλά εγώ επειδή είμαι καλοπροαίρετος είμαι διατεθειμένος να περιμένω τις κινήσεις της κυβέρνησης».

Ακούστε αναλυτικά όσα είπε ο Γιάννης Δριβελέγκας στην εκπομπή «Στη Σέντρα»:

Upload Audio - Download Music - Psy -Gangnam style


Πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: