Σάββατο 18 Απριλίου 2015

Σίγουρος για την παραμονή του ο Αρτέτα!!

Ζήτημα... πέντε λεπτών εκτιμά ο Μικέλ Αρτέτα πως θα είναι οι συζητήσεις μεταξύ εκείνου και της Άρσεναλ σχετικά με την ανανέωση της μεταξύ τους συνεργασίας τον ερχόμενο Μάιο. Μονοετές συμβόλαιο αναμένεται να υπογράψει ο Ισπανός.
Απόλυτα σίγουρος για την αίσια έκβαση των συζητήσεων για την ανανέωση του συμβολαίου του με την Άρσεναλ, εμφανίστηκε ο Μικέλ Αρτέτα.
Η τρέχουσα συμφωνία των δύο πλευρών «εκπνέει» το ερχόμενο καλοκαίρι και όλα δείχνουν πως ο 33χρονος θα παραμείνει και τον επόμενο χρόνο στο «Έμιρεϊτς».
«Ο μοναδικός μου στόχος είναι να επιστρέψω έτοιμος και να προσπαθήσω να αποδώσω στο γήπεδο. Όταν το κάνω αυτό, είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσω σε αυτόν τον σύλλογο, με τη σχέση που έχω γι' αυτόν τον σύλλογο και τον σεβασμό που έχω από όλους εδώ», δήλωσε αρχικά.
«Εάν δεν το κάνω αυτό, τότε δεν πρόκειται να είμαι εδώ επειδή δεν θέλω να είμαι κάπου που δεν μπορώ να αποδώσω τα μέγιστα και να δώσω αυτά που μπορώ», ανέφερε στη συνέχεια, για να υπογραμμίσει:
«Τον Μάιο, όταν όλα πάνε καλά, θα καθίσουμε κάτω και θα μιλήσουμε. Θα πάρει πέντε λεπτά».
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: