Σάββατο 18 Απριλίου 2015

Ο Ροναλντίνιο διέψευσε ότι... βγαίνει σε σύνταξη!!

Ο Ροναλντίνιο ξεκαθάρισε ότι όσα ακούγονται περί απόσυρσής του από τη δράση δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.
Η καρδιά μας μπορεί να πάει στη θέση της πάλι. Όσοι γουστάρουν να βλέπουν «Ρόνι», έχουν ακόμη χρόνο να τον απολαμβάνουν.
Όσοι περιμένουν απλά και μόνο μία ενέργεια για να χαρούν, θα συνεχίσουν να το κάνουν. Ο Ροναλντίνιο διέψευσε κατηγορηματικά τα όσα ακούγονται περί απόσυρσής του.
Συγκεκριμένα δήλωσε:
«Πρώτα απ' όλα θα πρέπει να σας πω ότι οι φήμες σχετικά με την απόσυρσή μου δεν είναι αληθείς. Είμαι τόσο χαρούμενος αυτή τη στιγμή κι η ιδέα της διακοπής της καριέρας μου δεν είναι στις σκέψεις μου.
Δεν ξέρω αν θα μείνω για πέντε ή έξι χρόνια, αλλά όσο τα πράγματα πηγαίνουν καλά, δεν υπάρχει λόγος να φύγω. Είμαι ευτυχισμένος και στην καλύτερή μου στιγμή απ' όταν ήρθα στο Μεξικό οπότε πρόκειται να συνεχίσω να κάνω αυτό που ξέρω πολύ καλά».

*Πηγή: gazzetta.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: