Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Αλέξανδρος Τζιόλης εφ' όλης της ύλης...!!

Σε ερωτήσεις φίλων του ΠΑΟΚ απάντησε Αλέξανδρος Τζιόλης μέσω του επίσημου λογαριασμού της ΠΑΕ στο twitter. Ο ίδιος εξέφρασε την αισιοδοξία του για τα πλέι οφ του πρωταθλήματος, τόνισε πως ο ίδιος είναι σε καλή κατάσταση και ανέφερε πως σύντομα ο "Δικέφαλος" θα κατακτήσει το πρωτάθλημα. Αναλυτικά:

Ποια είναι η στιγμή της καριέρας σου που θυμάσαι πιο έντονα;
"Ο τελικός του UEFA με τη Βέρντερ κόντρα στη Σαχτάρ του Ρατς. Δυστυχώς δεν κερδίσαμε,αλλά είναι μια εμπειρία που δύσκολα ξεχνάς".

Για σένα παίζουν ρόλο τα λεφτά ή η φιλοδοξία και τι έχεις να πεις για αυτούς που προτιμούν το Κατάρ και την Κίνα;
"Πρώτα έρχεται η φιλοδοξία, αλλά είναι ψέμα να πεις ότι δεν παίζουν ρόλο και τα λεφτά γιατί αυτή είναι η δουλειά μας. Για μένα είναι πολύ σημαντικό να βρίσκομαι κάπου που με θέλουν πραγματικά. Επίσης, δεν θα ήθελα να κρίνω τις επιλογές άλλων".

Πιστεύεις πως ο ΠΑΟΚ θα είναι ανταγωνιστικός στα πλέι οφ και ταυτοχρόνως ικανός να διεκδικήσει μια θέση στο Τσάμπιονς Λιγκ;
"Είμαι σίγουρος πως η ομάδα θα είναι σε πολύ καλή κατάσταση και είμαι αισιόδοξος πως θα κατακτήσουμε την πρώτη θέση στα πλέι οφ".'

Μπορείς να μας ενημερώσεις για την πορεία του τραυματισμού σου; Εφόσον έρθει το καλοκαίρι θα προβείς σε κάποια θεραπεία;
"Αυτή την στιγμή είμαι σε καλή κατάσταση. Απλώς μέχρι το καλοκαίρι χρειάζεται διαχείριση της κατάστασης των προσαγωγών μου. Από εκεί και πέρα με ξεκούραση δε νομίζω ότι θα έχω πρόβλημα και θα είναι έτοιμος για τη νέα σεζόν".

Ποια ηταν η πιο όμορφη και πιο άσχημη στιγμή σου, όσο αγωνίζεσαι στον ΠΑΟΚ;
"Η πιο άσχημη είναι ο αποκλεισμός από τη Σάλκε. Ηταν κομβικό σημείο και μια μεγάλη ευκαιρία για την ομάδα. Θέλω να πιστεύω πως η πιο όμορφη στιγμή δεν έχει έρθει ακόμα".

Θα ήθελες να κάτσεις για αρκετά χρόνια στον ΠΑΟΚ και ίσως να γίνεις και αρχηγός μια μέρα;
"Θα ήταν χαρά μου να μείνω πολλά χρόνια στον ΠΑΟΚ και γιατί όχι να γίνω και αρχηγός".

Ποιος είναι το μεγαλύτερο "μούτρο" στην ομάδα και ποιος ο ποιο σοβαρός που "τραβάει" αυτιά;
"Ο Σκόνδρας είναι από τα μεγαλύτερα πειραχτήρια και ο Σαλπιγγίδης από τους πλέον σοβαρούς".

Ποιον παίκτη του ΠΑΟΚ θα ήθελες να δεις στην Εθνική από τους νέους;
"Θα ήταν άδικο να ξεχωρίσω κάποιον. Μακάρι όλοι να πάρουν τις ευκαιρίες τους και να δείξουν πως αξίζουν να είναι στην Εθνική".

Θα ήθελες μόλις τελειώσεις την καριέρα σου να αναλάβεις κάποιο πόστο στην διοίκηση η μέσα στην ομάδα;
"Νομίζω πως είναι πολύ νωρίς για να συζητάμε για κάτι τέτοιο. Είμαι μικρός ακόμα…"

Με ποιο τρόπο θα σταματήσει να είναι “λύτρωση” πέρα από “πρόοδος” για έναν Έλληνα ποδοσφαιριστή να φεύγει στο εξωτερικό;
"Είμαι απαισιόδοξος γιατί δε βλέπω να υπάρχουν σημάδια προόδου και θεωρώ δύσκολο να μπορέσει το ελληνικό πρωτάθλημα".

Ποιον από τους συμπαίκτες του στις ομάδες πλην ΠΑΟΚ θα ήθελες να έχει συμπαίκτη και στον ΠΑΟΚ; Αιτιολόγησέ το
"Τον Μεζούτ Οζίλ. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται αιτιολογία. Είναι από τα καλύτερα δεκάρια στον κόσμο".

Πες μας 2 λόγια για τον συμπαίκτη σου Στέφανο Αθανασιάδη
"Φίλος μου, καλό παιδί και καλός ποδοσφαιριστής".

Θα μπορούσες να μας πεις δύο λόγια για τις ομάδες της πόλης και τη φετινή τους πορεία...
"Δεν είμαι ο κατάλληλος για να μιλήσω για την πορεία τους, αλλά η Θεσσαλονίκη χρειάζεται δυνατές τις ομάδες της".

Ποτέ πιστεύεις θα πάρουμε πρωτάθλημα δηλαδή θα γίνουμε μια οργανωμένη ομάδα;
"Πιστεύω πως είμαστε οργανωμένη ομάδα και σύντομα θα είμαστε σε θέση να πάρουμε το πρωτάθλημα".

Σε ποια ομάδα θες να πας μετά τον ΠΑΟΚ;
"Δεν είναι κάτι που με απασχολεί, το μυαλό μου είναι μόνο στον ΠΑΟΚ"

Ποιος είναι ο αγαπημένος σου συμπαίκτης;
"Όλοι μαζί παλεύουμε για τον ίδιο στόχο και είμαστε ενωμένοι ως συμπαίκτες. Φιλικά είμαι πιο κοντά με τον Σαλπιγγίδη και τον Κλάους".

Τι ομάδα είσαι; Πως νιώθεις που παίζεις στον ΠΑΟΚ;
"Παίζω στον ΠΑΟΚ, είναι η ομάδα μου και έχω δεθεί αρκετά μαζί της".

Τι φταίει και από το ματς με τον Ολυμπιακό δεν παίζει καλά η ομάδα;
"Είναι συνδυασμός πραγμάτων. Δεν μπορείς να απομονώσεις μια αιτία. Σίγουρα έπαιξαν ρόλο η κούραση, οι τραυματισμοί. Που δεν μας επέτρεψαν να έχουμε τόσες λύσεις και βέβαια η ψυχολογία".

Τι άποψη έχεις για τον μεγάλο λαό του ΠΑΟΚ;
"Είναι από τα πιο σημαντικά κομμάτια της ομάδας. Μας βοηθάει πάρα πολύ και χρειαζόμαστε τη στήριξή του. Όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε πολλά".

Πριν από ένα παιχνίδι τι μουσική ακούς;
"Είμαι λάτρης της ελληνικής μουσικής".
*Πηγή: metrosport.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: