Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

Δεν το κουνάει από την Τσέλσι ο Μίκελ!!

Καμία απολύτως πρόθεση να αποχωρήσει από την Τσέλσι, δεν έχει ο Τζον Όμπι Μίκελ, ο οποίος ξεκαθάρισε πως είναι και επιθυμία του Ζοσέ Μουρίνιο να παραμείνει στο «Στάμφορντ Μπριτζ».
«Πιστός στρατιώτης» της Τσέλσι θα παραμείνει ο Τζον Όμπι Μίκελ.
Παρά τα διάφορα δημοσιεύματα που κυκλοφόρησαν κατά καιρούς σχετικά με το μέλλον του, ο 28χρονος μέσος έχει σκοπό να επεκτείνει τη δεκαετή παρουσία του στον σύλλογο.
«Θέλω να παραμείνω και ο προπονητής θέλει να μείνω. Έχω δύο χρόνια συμβόλαιο εδώ και είμαι χαρούμενος. Θέλω να είμαι κάπου όπου έχω αναπτύξει φιλίες και οικογένεια. Είναι σαν την οικογένειά μου εδώ και κάθε μέρα που έρχομαι στη δουλειά, είναι σαν να έρχομαι να δω την οικογένειά μου», δήλωσε χαρακτηριστικά.
*Πηγή: england365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: