Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

Σαββίδης: «Είμαι το ίδιο με τους φιλάθλους, δεν είμαι ικανοποιημένος»


Σαββίδης: «Είμαι το ίδιο με τους φιλάθλους, δεν είμαι ικανοποιημένος»

Το προβληματισμό του για την εικόνα του ΠΑΟΚ, παρά τη νίκη, στο ματς με τον Πλατανιά εξέφρασε ο Ιβάν Σαββίδης.

Μπορεί ο ΠΑΟΚ να πήρε τη νίκη απέναντι στον Πλατανιά, όμως η εικόνα του δεν άφησε ικανοποιημένους τόσο τους οπαδούς, όσο και τον Ιβάν Σαββίδη.

Κατά την αποχώρησή του από το γήπεδο της Τούμπα ο ιδιοκτήτης του «δικέφαλου του Βορρά» δήλωσε προβληματισμένος από την εμφάνιση της ομάδας του Τούντορ.

«Είμαι το ίδιο με τους φιλάθλους. Δεν είμαι ικανοποιημένος. Θέλω οι νίκες του ΠΑΟΚ να είναι δυνατές, να φέρνουν έντονο συναίσθημα στον κόσμο και να ταιριάζουν στο DNA της ομάδας», είπε χαρακτηριστικά.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: