Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

Σβαϊνστάιγκερ: «Δεν είμαι και ο… Γιουσέιν Μπολτ!»


Σβαϊνστάιγκερ: «Δεν είμαι και ο… Γιουσέιν Μπολτ!»

Ο Γερμανός ποδοσφαιριστής απαντά στους επικριτές του που τον κατηγορούν για χαμηλές ταχύτητες.

Οι φιλοδοξίες για τον Μπαστιάν Σβαϊνστάιγκερ ήταν προφανώς πολύ μεγάλες κατά την άφιξή του στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και όπως αποδεικνύεται από την κριτική που δέχεται, προς το παρόν έχουν παραμείνει φιλοδοξίες.

Ο 31χρονος μέσος έχει ουκ ολίγες φορές λοιδορηθεί από την αρχή της αγωνιστικής περιόδου για τις –όχι και τόσο μεγάλες- ταχύτητες που αναπτύσσει μέσα στο γήπεδο. «Δεν εκπλήσσομαι από την κριτική, θεωρώ όμως ότι το επίπεδο της απόδοσής μου είναι εφάμιλλο με εκείνο του Μουντιάλ του 2014. Δεν θα μπορέσω ποτέ να ανταγωνιστώ τον Γιουσέιν Μπολτ. Αλλά το να είσαι γρήγορος ή αργός στον αγωνιστικό χώρο, δεν έχει σε τίποτα να κάνει με το σπριντ», εξηγεί ο Σβαϊνστάιγκερ και συνεχίζει: «Σημασία έχει να είσαι γρήγορος και στο μυαλό. Και αυτό το έχω σίγουρα. Αλλά και από άποψη φυσικής κατάστασης, δεν είμαι και ο πιο αργός».
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: