Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2016

Κλοπ: «Δεν είμαι απογοητευμένος. Είμαι... θυμωμένος»


Κλοπ: «Δεν είμαι απογοητευμένος. Είμαι... θυμωμένος»

Θυμωμένος από την ήττα της Λίβερπουλ από τη Γουέστ Χαμ (2-0), δήλωσε πως είναι ο Γιούργκεν Κλοπ, που τόνισε πως οι παίκτες του θα πρέπει να δίνουν σε κάθε ματς το 100% των δυνατοτήτων τους.

Με το... αριστερό ξεκίνησε τις υποχρεώσεις της για το 2016 η Λίβερπουλ, που ηττήθηκε με 2-0 από τη Γουέστ Χαμ στο «Μπόλιν Γκράουντ».

Η ήττα έκανε έξαλλο τον τεχνικό των «κόκκινων» Γιούργκεν Κλοπ, που δήλωσε πως δεν είναι απλά απογοητευμένος, αλλά θυμωμένος από την απόδοση των παικτών του, τονίζοντας πως είναι υποχρεωμένοι να δίνουν σε κάθε ματς το 100% των δυνατοτήτων τους.

«Είχαμε την κατοχή της μπάλας, αλλά δεν μπορέσαμε να σκοράρουμε. Ήμασταν άτυχοι σε ορισμένες περιπτώσεις, αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία για την ήττα. Δεν είμαι απογοητευμένος, αλλά θυμωμένος. Σε κάθε παιχνίδι θα πρέπει να δίνουμε το 100% για να κερδίσουμε. Θα πρέπει να κάνουμε τα πάντα» δήλωσε ο Γερμανός τεχνικός των «reds».
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: