Τρίτη 11 Αυγούστου 2009

Μάξγουελ: «Έπρεπε να φύγω από την Ίντερ»


Τη στεναχώρια του για τον τρόπο που έφυγε από την Ίντερ, εξέφρασε ο Μάξγουελ. Ο νεοαποκτηθείς παίκτης της Μπαρτσελόνα υποστήριξε, ότι πήρε μεταγραφή στους «μπλαουγκράνα» για να έχει θέση βασικού, ενόψει του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Νοτίου Αφρικής, το επόμενο καλοκαίρι.

«Πέρασα τρία υπέροχα χρόνια στην Ίντερ, ήμουν χαρούμενος, η ατμόσφαιρα ήταν εκπληκτική και μπορώ να πω με σιγουριά, ότι δε μου ήταν εύκολο να φύγω. Μιλάω ακόμα με τους Βραζιλιάνους φίλους, τους οποίους έκανα κατά τη διάρκεια της θητείας μου στην Ιταλία» είπε σε ισπανικό ραδιοφωνικό σταθμό, ο διεθνής μπακ, ενώ πρόσθεσε ότι: «Την περασμένη χρονιά στο Μιλάνο, μου συνέβησαν πολλά παράξενα πράγματα και θεώρησα πως ήταν ώρα να φύγω από την Ίντερ. Υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να μείνω φέτος στον πάγκο, κάτι που δεν ήθελα να συμβεί, ενόψει Μουντιάλ. Τώρα βρίσκομαι στη Μπαρτσελόνα και είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: