Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Τσικαρίτο: «Δεν στοχεύω στο να γίνω… Μέσι»

Τις συγκρίσεις με τον Λίονελ Μέσι αποποιήθηκε ο Χαβιέ Ερνάντες, ο οποίος μιλώντας σε αγγλικά Μέσα, τόνισε πως το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να «ματώσει» τη φανέλα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Ο Μεξικανός που στην πρώτη του σεζόν στο «Όλντ Τράφορντ» πέτυχε 20 τέρματα και από εναλλακτική λύση έγινε βασικός, άκουσε τους Πεπ Γκουαρντιόλα και Λίονελ Μέσι να του δίνουν συγχαρητήρια, αλλά όπως φαίνεται έχει… κλειστά τα αυτιά του.
Σε ερώτηση που δέχθηκε για το αν μπορεί να φτάσει ποτέ τα κατορθώματα του Μέσι, απάντησε:

«Όχι. Είμαι μέλος μιας μεγάλης ομάδας. Δεν φιλοδοξώ να γίνω σαν τον Μέσι. Είμαι ένας απλός ποδοσφαιριστής», τόνισε για να συνεχίσει αναφορικά με τους στόχους του:

«Αυτό με το οποίο έχω εμμονή είναι να δίνω το 100% των δυνατοτήτων μου. Να ματώνω τη φανέλα. Η Μάντσεστερ μου χαρίζει μια τεράστια ευκαιρία και θέλω να την εκμεταλλευτώ. Δεν ψάχνω τα γκολ. Τα γκολ έρχονται έπειτα από μια ομαδική προσπάθεια. Οι επιθετικοί απλά βρίσκονται σε καλύτερη θέση για γκολ. σε αυτή την ομάδα ακόμα και ο Έντουιν (σ.σ. Φαν ντερ Σαρ) μπορεί να σκοράρει!».
Πηγή: theplayer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: