Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Ετό: «Τίποτα δεν θα με απομακρύνει από την Ίντερ»

Σε διάψευση των φημών που θέλουν τον Σαμουέλ Ετό να αποχωρεί από την Ίντερ, προχώρησε ο Καμερουνέζος επιθετικός, μέσω προσωπικών δηλώσεών του στην επίσημη ιστοσελίδα των Μιλανέζων. «Τίποτα που να έχει σχέση με το ποδόσφαιρο, ακόμα και αν με εκνευρίζει ως άνθρωπο, δεν θα με απομακρύνει από την Ιντερ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Αφρικανός άσος.
Αναλυτικά:
«Ένιωσα μεγάλη έκπληξη σήμερα το πρωί, όπως πιστεύω κι εσείς, όταν διάβασα τα δημοσιεύματα κάποιων εφημερίδων και ιδιαίτερα της "Gazzetta dello Sport". Θέλω να είμαι ξεκάθαρος, όπως ήμουν σε όλη τη διάρκεια της καριέρας μου και ειδικά με εσάς, που μου έχετε δείξει μεγάλο σεβασμό και αγάπη από την πρώτη ημέρα που ήρθα στο Μιλάνο. Να μην ανησυχείτε: η μοναδική μου σκέψη είναι μόνο η νίκη, με τους συμπαίκτες μου, στον τελικό του Κυπέλλου, τρόπαιο που εάν κατακτήσουμε θα είναι το έκτο μέσα σε μία διετία και το τρίτο από το ξεκίνημα της περιόδου. Τίποτα που να έχει σχέση με το ποδόσφαιρο, ακόμα και αν με εκνευρίζει ως άνθρωπο, δεν θα με απομακρύνει από την Ιντερ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Καμερουνέζος στράικερ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: