Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

"Δεν ήρθα μόνο για τρεις μήνες"

Ο Βαγγέλης Μόρας θέλει να κερδίσει συμβόλαιο μεγαλύτερης διάρκειας στην Σουόνσι, γι' αυτό και θα δώσει τον καλύτερό του στο επίσημο ντεμπούτο του με τη φανέλα της νέας του ομάδας κόντρα στην Γουλβς.
"Δεν ήρθα μόνο για τρεις μήνες"
Ο 30χρόνος πρώην άσος της ΑΕΚ και της Μπολόνια, μιλώντας στην ιστοσελίδα της ουαλικής ομάδας, τόνισε: "Πρέπει να είμαστε κοντά ο ένας στον άλλο για να μείνουμε στην κατηγορία. Πρέπει να είμαστε οικογένεια και το βλέπω αυτό στην ομάδα".
"Θέλω να αποδείξω στον προπονητή τους συμπαίκτες μου πως δεν ήρθα μόνο για τρεις μήνες. Σε αυτό το διάστημα θέλω να αποδείξω πως είμαι μέρος της ομάδας. Δεν ξέρω εάν θα είμαι στην ομάδα ως το τέλος της σεζόν αλλά θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό".
"Εχω πολλές εμπειρίες παίζοντας στην Α' κατηγορία της Ιταλίας και με την Ελλάδα στο Μουντιάλ και στους Ολυμπιακούς Αγώνες", κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: