Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Zήτησε συγγνώμη με λυγμούς!!

Ο Φαμπιάν Μουνιόθ που τραυμάτισε σοβαρά τον Μαρσέλο Σαρμιέντο, του ζήτησε συγγνώμη ξεσπώντας σε λυγμούς...
Zήτησε συγγνώμη με λυγμούς! (ΒΙΝΤΕΟ)
Ο Μουνιόθ επισκέφτηκε τον Σαρμιέντο στο νοσοκομείο που νοσηλεύεται, προκειμένου να του ζητήσει συγγνώμη για το πολύ σκληρό μαρκάρισμα που είχε ως αποτέλεσμα τον σοβαρότατο τραυματισμό του.
"Η οικογένειά μου με ειδοποίησε ότι είχε έρθει να με δει. Τον άφησαν να περάσει διότι θέλησαν να δουν την αντίδρασή του. Μόλις με είδε, άρχισε να κλαίει με λυγμούς. Μου έλεγε "συγχώρεσέ με" αλλά δεν μπορούσε να με κοιτάξει στα μάτια", είπε ο Σαρμιέντο σε τηλεοπτική συνέντευξή του και συμπλήρωσε:

"Είναι η πρώτη φορά στην 12χρονη καριέρα μου που έχω ένα τόσο σοβαρό τραυματισμό αλλά δεν χάνω το κουράγιο μου. Ο μεγάλος πόνος και ο τρόμος που ένιωσα βλέποντας το πόδι μου σε κακή κατάσταση είναι πλέον παρελθόν. Μπορώ να ξαναπαίξω σε 5-6 μήνες".

Δεν υπάρχουν σχόλια: