Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

"Ποιος Εργοτέλης;"

Ο Σάκης Πρίττας διέψευσε τις φήμες που τον θέλουν να έχει συμφωνήσει με τον Εργοτέλη και τόνισε ότι αν δεν ξεκαθαρίσει το μέλλον του με τον Άρη, δεν θα συζητήσει με καμία άλλη ομάδα.
"Ποιος Εργοτέλης;"
"Δεν έχω συμφωνήσει με τον Εργοτέλη, αλλά ούτε και με καμία άλλη ομάδα. Με τον Εργοτέλη μάλιστα δεν έχω καν συζητήσει, πόσο μάλιστα να έχουμε έρθει σε συμφωνία. Είμαι παίκτης του Άρη και αν δεν ξεκαθαρίσει το μέλλον μου με την ομάδα δεν πρόκειται να συζητήσω με καμία ομάδα. Από όσο ξέρω τόσο ο Εργοτέλης, όσο και άλλες ομάδες έχουν έρθει σε μια πρώτη επαφή φιλολογικού χαρακτήρα με τον ατζέντη μου, αλλά τίποτα παραπάνω", τόνισε ο Έλληνας μέσος στο "contra.gr".

Eρωτηθείς για το πως βλέπει το ενδεχόμενο να συνεχίσει στους Κρητικούς, εφόσον του γίνει επίσημη πρόταση, επισήμανε:

"Δεν μπορώ να πω τίποτα για το μέλλον μου αν δεν ξεκαθαρίσει η κατάσταση με τον Άρη. Από τη διοίκηση μου είπαν ότι θέλουν να με κρατήσουν, αλλά δεν ξέρω ποια είναι η απόφαση του προπονητή. Ότι είναι να γίνει θα γίνει αφού οριστικοποιηθεί το θέμα με τον Άρη. Θα δω ποιες είναι οι ομάδες που θα μου κάνουν επίσημη πρόταση και θα αποφασίσω".

Δεν υπάρχουν σχόλια: