Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Καλόπουλος: «Για την ηθική μου, σκοτώνω άνθρωπο»!!

Καλόπουλος: «Για την ηθική μου, σκοτώνω άνθρωπο»!
Την παραμικρή μομφή για την ακεραιότητα του χαρακτήρα του δεν ανέχεται ο Δημήτρης Καλόπουλος.

Σε συνέντευξή του, ο ρέφερι του περσινού ντέρμπι των «αιωνίων» τόνισε ότι δέχεται κριτική για τις διαιτητικές του ικανότητες, αλλά όσον αφορά στην ηθική του «σκοτώνει άνθρωπο».

Αφού τόνισε, λοιπόν, ότι κατηγορείται για λάθη που έκανε ο βοηθός και ανέφερε πως η υπόθεση των στημένων (στην οποία εμπλέκεται τ’ όνομά του) βγήκε για να αποσπαστεί η προσοχή από το μνημόνιο, ξεκαθάρισε πως δεν έχει δώσει ποτέ δικαίωμα για να του ζητηθεί εύνοια από παράγοντα.


Αναλυτικά η συνέντευξη του Καλόπουλου στον «Αθλητικό Metropolis»

Για τον τρόπο που έφυγε από την διαιτησία και το λάθος του βοηθού στο ντέρμπι του «Γ. Καραϊσκάκης»: «Ο Δημήτρης ο Καλόπουλος, ως άνθρωπος, αισθάνεται πολύ περίεργα. Υπάρχει μια πολύ μεγάλη πίκρα γιατί ο τρόπος που έφυγα δεν ήταν αυτός που μου άρμοζε. Εγώ δεν είχα σκοπό να κάτσω στη διαιτησία μέχρι τα 45. Εγώ θα έφευγα μετά από έναν χρόνο. Εμένα με πείραξε όμως ο τρόπος που έγινε. Είναι λογικό να μην θυμάται κανείς κάποιο κραυγαλέο λάθος δικό μου. Σε εκείνο το παιχνίδι είχε ευθύνη ο βοηθός που ακύρωσε το γκολ του Παναθηναϊκού και έχει δίκιο ο Παναθηναϊκός σε αυτό. Από εκείνη τη στιγμή βρέθηκα κατηγορούμενος για λάθη που δεν έκανα εγώ. Αυτό με ενοχλεί αφάνταστα».

Για το κατηγορητήριο που έχουν να κάνουν με τους στημένους αγώνες: «Είναι ένα κατηγορητήριο στο οποίο εμπλέκονται 68 άνθρωποι. Μαζί με εμένα στο συγκεκριμένο κατηγορητήριο είναι άλλοι 15 άνθρωποι για τις ίδιες κατηγορίες».

Για την συνομιλία περί προστασίας του που έγινε μεταξύ σε Μαρινάκη και Μπέο, όπως προέκυψε από τις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες: «Ο Καλόπουλος δεν είχε ποτέ την ανάγκη προστασίας. Η ερώτηση θα έπρεπε να γίνει στον κύριο που πήρε τηλέφωνο. Δεν μπορώ να απολογηθώ για συζήτηση δύο ξένων προς εμένα ατόμων που μιλάνε για εμένα. Είπε αυτά που είπε ο Μπέος στον Μαρινάκη. Δεν βρίσκω το λόγο. Ποιος είναι ο κ. Μπέος και ποιος ο κ. Μαρινάκης. Ένιωσα έκπληξη όταν το έμαθα. Όταν έφυγα από το γήπεδο δεν υπήρξε κλίμα αρνητικό. Ακόμα και ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού δεν είχε να μου προσάψει προσωπικά τίποτα και είχε παράπονα μόνο από τον βοηθό. Ο κ. Γόντικας ήταν απίστευτα ευπρεπής και μου είπε πως δεν έχει κανένα παράπονο από την απόδοσή μου».

Για το αν έχει συναντήσει ποτέ του τον Μπέο και τον Μαρινάκη: «Δεν έχω συναντήσει ποτέ κανέναν από τους δύο».

Για τον αν τον έχει πλησιάσει ποτέ κανείς για να στήσει παιχνίδι: «Δεν έχει δώσει ο Δημήτρης ο Καλόπουλος ποτέ το δικαίωμα σε κανέναν να έρθει να μου πει το οτιδήποτε για να ευνοήσω κάποια ομάδα».

Για τα λάθη που έχει κάνει: «Θέλω να πω το εξής. Δεν ισχυρίζομαι ότι δεν έχω κάνει λάθη. Δέχομαι να μου αμφισβητήσουν την διαιτητική μου ικανότητα αλλά όχι ότι έκανα λάθος από δόλο. Δεν επιτρέπω σε κανέναν να μου προσβάλλει την ηθική μου υπόσταση. Σε αυτό σκοτώνω άνθρωπο».

Για το αν άλλαξε η καθημερινότητά του μετά την εμπλοκή του στην υπόθεση με τα στημένα: «Βρέθηκα στο προσκήνιο για πράγματα που δεν προκάλεσα. Για το λάθος κάποιου άνθρωπου κατηγορήθηκα εγώ. Εξεπλάγην. Ο άνθρωπος που είναι αθώος εξακολουθεί να περπατά με το κεφάλι ψηλά. Δεν άλλαξε η καθημερινότητα μου γιατί γνώριζα πως δεν έχω κάνει κάτι. Βρέθηκα ξαφνικά στο μάτι του κυκλώνα χωρίς να μπορώ να κάνω κάτι γι' αυτό».

Για το πώς ενημερώθηκε ότι εμπλέκεται στα στημένα και το πώς των αντιμετώπισαν τα ΜΜΕ: «Το οξύμωρο είναι ότι όταν το έμαθα ότι εμπλέκομαι στην υπόθεση με τα στημένα ήμουν στην προπόνηση. Όταν τελείωσα είδα 10 αναπάντητες από φίλους και είδα ότι είμαι στους υπόπτους. Ακόμη και σε υποθέσεις δολοφονίας δεν ανακοινώνουν τα ονόματά τους και αναφέρονται σε αυτούς ως φερόμενους. Εγώ σε μεγάλη μερίδα των ΜΜΕ ήμουν αυτός που είχε κάνει κάτι. Εγώ απλά διάβασα στο ίντερνετ τα όσα διαβάσατε όλοι σας για εμένα».

Για το πώς αντέδρασε: «Αντέδρασα όπως οποιοδήποτε φυσιολογικός άνθρωπος. Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου. Με τη στήριξη της οικογένειάς μου και των δικηγόρων προσπαθώ να αποδείξω ότι δεν είμαι… ελέφαντας. Αν είχα κάνει κάτι θα καθόμουν στην γωνία μου και θα λούφαζα. Εγώ έχω μπει σε αυτή διαδικασία και σε αυτόν τον κυκεώνα για να καλυφθούν άλλα πράγματα. Η χρονική συγκυρία που βγήκε το θέμα ήταν το ίδιο με εκείνο που πήγε να περαστεί το μεσοπρόθεσμο. Έπρεπε να ρίξουν στην αρένα με τα λιοντάρια κάποιους αθώους».

Για το αν ζήτησε την προστασίας της αστυνομίας: «Μετά το παιχνίδι και αλλεπάλληλα απειλητικά μηνύματα και τηλεφωνήματα πήγα στην αστυνομία με τον δικηγόρο μου για να ρωτήσω αν θα έπρεπε να λάβω σοβαρά υπόψη μου τα μηνύματα. Με καθησύχασαν και εγώ δεν ζήτησα ποτέ προστασία. Εγώ φοβόμουν για την οικογένεια μου. Φτάσαμε να στέλνουμε το παιδί με συνοδεία. Πάντα έπρεπε ένας από εμάς να είναι μαζί του. Φαντασθείτε μέσα σε τι κατάσταση ζούσαμε. Και όλο αυτό γιατί έπρεπε να καλύψουμε κάποια πράγματα και να αποτελέσουμε τα εξιλαστήρια θύματα για κάποιες αβλεψίες κάποιων. Πάντα κάποιος πρέπει να φταίει. Όλοι στέκονται στους διαιτητές. Για ποιο λόγο όμως φορτώνουν την απόφαση του βοηθού σε εμένα.

Η δικαιοσύνη και η αθλητική και η πολιτική κάνουν κάποια πράγματα τα οποία δεν είμαι αρμόδιος να κρίνω. Εγώ δεν πήρα ούτε ένα ευρώ από τη διαιτησία. Ακόμη και κρεμασμένος θα το λέω. Όταν θα λάμψει η αλήθεια ποιος είναι αυτός που θα ζητήσει συγγνώμη. Την περίοδο που βγήκε το περιστατικό ο πατέρας μου είχε πρόβλημα υγείας. Ποιος όμως θα βγει από τους δημοσιογράφους που έκαναν κριτική να μου ζητήσουν και να του ζητήσουν συγγνώμη».


Για το αν στάθηκε δίπλα του η διαιτησία και οι άνθρωποί της: «Το να συζητάω βοήθεια του κ. Τεροβίτσα είναι ουτοπικό. Πριν ακόμη τελειώσει το παιχνίδι, ο πρόεδρος τη ΚΕΔ ζήτησε από τον βοηθό να παραιτηθεί. Αυτό το έκανε για να μην έχει πρόβλημα ο ίδιος. Είχα βοήθεια από τους φίλους μου και κάποιοι από αυτούς ήταν από τον χώρο της διαιτησίας. Μετά από όλα αυτά τα γεγονότα οι καλύτεροι συνήγοροί μου ήταν οι φίλοι. Επειδή με γνώριζαν πριν γίνω ακόμη διαιτητής ποιος είμαι.

Ο κ. Βασάρας δεν είχε κάποιο πόστο τότε για να έχει μια άμεση συμμετοχή σε αυτό. Αντίθετα ήταν ο μοναδικός όταν ζητήθηκε παρανόμως να τιμωρηθούμε μετά το παιχνίδι που δεν υπέγραψε όπως έκανε ο κ. Τεροβίτσας και ο κ. Μπριάκος. Ήταν οι πρώτη φορά που τιμωρήθηκαν κάποιο άνθρωποι και ανακοινώθηκαν οι τιμωρίες τους. Μετά από μια εβδομάδα αυτήν την απόφαση την απέσυραν, καθώς ήταν αντίθετη με τις επιταγές της ΟΥΕΦΑ».


Για το λεωφορείο του ΠΑΟΚ στο βουλκανιζατέρ του: «Το γεγονός είναι αληθινό. Δεν περιμένω να ζήσω από την διαιτησία. Συνέβη το γεγονός το καλοκαίρι. Όταν έπαιζα πόλο με τον ΠΑΟΚ ήθελα να κερδίζει η ομάδα. Όταν έκανα πάλη με τον Άρη αθλούμουν κυρίως για εμένα, αλλά και για τα χρώματα της ομάδας μου. Αυτή τη στιγμή ο έφορος στην ομάδα πόλο αλλά και ο προπονητής της ομάδας είναι πρώην συμπαίκτες μου και φίλοι μου και με πήραν τηλέφωνο ότι θέλουν δύο λάστιχα για το λεωφορείου που τους μεταφέρει.

Εγώ δεν ήξερα ότι έχει διακριτικά του ΠΑΟΚ και έμεινα “άσπρος” όταν το είδα. Αν γνώριζα ότι το λεωφορείο ήταν έτσι, δεν θα δεχόμουν τη δουλειά. Δεν μου είπαν πως είναι έτσι, εγώ περίμενα ότι ήταν τουριστικό. Το γεγονός έγινε το καλοκαίρι και βγήκε τεχνηέντως μετά από καιρό την ημέρα της βράβευσης μου. Εγώ δεν θα δεχόμουν. Όλα αυτά έγιναν για 3 ευρώ».


Για το αν έχει ευνοήσει τον ΠΑΟΚ σε σχέση με τον Άρη: «Εγώ έχω παίξει δύο παιχνίδια του Άρη και τρία του ΠΑΟΚ. Εγώ έχω δώσει ένα πέναλτι υπέρ του Άρη σε παιχνίδι με τον Ηρακλή, ενώ με τον ΠΑΟΚ έχω τιμωρήσει σε μια περίπτωση τον Κοντρέρας με την ΑΕΚ και έχω δώσει επίσης ένα πέναλτι υπέρ του Απόλλωνα Καλαμαριάς. Εγώ όταν έμπαινα μέσα στο γήπεδο δεν σκεφτόμουν τίποτα. Ούτε φιλίες ούτε τίποτα. Είμαι επαγγελματίας».

Για το πέναλτι σε χέρι του Νέτο που έδωσε κατά του Άρη στο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ: «Ο Καλόπουλος δεν έδωσε πέναλτι, σφύριξε μια παράβαση και σφύριξε αυτό που είδε. Πάντως ήταν πέναλτι. Εγώ στον Νέτο είχα κάνει δύο ή τρεις φορές παρατηρήσεις να μην σηκώνει το χέρι του και αυτός το έκανε. Ήταν πέναλτι και αυτό το λέει ο κανονισμός, όχι εγώ. Μέχρι και φίλοι μου Αρειανοί το παραδέχτηκαν. Το πέναλτι στον Νέτο δίνεται παντού στην Ευρώπη, γι’ αυτό και οι διαιτητές κάνουν συστάσεις στο τοίχος πριν την εκτέλεση».

Για το ποιες είναι οι σχέσεις του με τον Άρη: «Οι σχέσεις με τον Άρη αλλά και με τις υπόλοιπες ομάδες δεν είναι ιδιαίτερες. Για τις τεταμένες σχέσεις μου που λένε με τον Άρη, ίσως θέλουν κάποιοι να το βγάλουν έτσι προς τα έξω. Αν έμπαινε σε εκείνο το δοκάρι του Κόκε να βλέπαμε ένα άλλο παιχνίδι. Πρέπει να έχεις και τύχη στο ποδόσφαιρο».

Για το χτύπημα του Γεωργιάδη στον Καράμπελα στο ντέρμπι ΠΑΟΚ-Άρης του 2008 στο οποίο ήταν τέταρτος διαιτητής: «Η φάση έγινε στο τρίτο ή τέταρτο λεπτό και υπήρχε μια αναμπουμπούλα στους πάγκους. Εκείνη τη στιγμή έκανα συστάσεις στους πάγκους και δεν το είδα. Αν το έβλεπα θα το έλεγα. Όταν το είδα στην τηλεόραση τρόμαξα».

Για το αν υπήρξε προστασία της αστυνομίας στο μαγαζί του μετά το ντέρμπι του «Γ. Καραϊσκάκης»: «Ποτέ μετά το παιχνίδι ΟΣΦΠ-ΠΑΟ δεν φύλαξε η αστυνομία το μαγαζί μου. Πενήντα μέτρα από το μαγαζί ήταν μια κλούβα της αστυνομίας και ήταν εκεί για κάποιες κινητοποιήσεις από εργαζόμενους στο λιμάνι. Σε κάποιες περιπτώσεις η αστυνομία επεμβαίνει αυτεπάγγελτα. Την συνδρομή της την ζήτησα μόνο από μετά τα απειλητικά μηνύματα που μου έκαναν, και αυτό με την μορφή συμβουλής».

Για την διαιτησία του Σπάθα στο Άρης-ΠΑΟΚ το 2010: «Η προσωπική εκτίμηση είναι ότι σε εκείνο το παιχνίδι δεν ήταν η διαιτησία αυτή που καθόρισε το αποτέλεσμα».

Για τα κριτήρια επιλογής διαιτητών και για τα περί υπέρβαρων διαιτητών: «Από τότε που έχει αναλάβει την διεύθυνση ανάπτυξης ο κ. Βασάρας, τα προγράμματα εκγύμνασης διαιτητών έχουν αναβαθμιστεί. Όλοι είναι σε πάρα πολύ καλή φόρμα».

Για το τι αντίκτυπο είχε ο ντόρος με την εμπλοκή του στα «στημένα» στο παιδί του: «Εγώ οφείλω να είμαι δυνατός. Εγώ αξιώθηκα να κάνω μια πάρα πολύ καλή οικογένεια. Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό για το ότι το παιδί μου είναι μικρό και όχι στην εφηβεία. Έτσι, πράγματα και κατηγορίες θα μεταφέρονταν στο παιδί μου».

Για το τι προτίθεται να κάνει για να «καθαρίσει» το όνομά του από τις φήμες που έχουν βγει από το πρόσωπό του: «Έχω απεριόριστη εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη και όλα τα πράγματα θα πάρουν τον δρόμο τους».

Για το πώς πρέπει να αντιμετωπίζεται το ποδόσφαιρο: «Εύχομαι ο κόσμος να πηγαίνει στο γήπεδο και να ξεχνάει τα προβλήματά του, αλλά να μην παρεκτρέπεται όταν πηγαίνει στο γήπεδο. Αν πάψουμε να δυναμιτίζουμε την ατμόσφαιρα, τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα. Ο κόσμος θα πρέπει να βλέπει με τα δικά του μάτια και όχι με τα μάτια των δημοσιογράφων και των παραγόντων».

Δεν υπάρχουν σχόλια: