Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Γράντας-«Εγώ πλήρωνα, δεν έκανα χρέη»

Η παραίτηση που δήλωσε το βράδυ της Τετάρτης ο Γιάννης Σαουρίδης σχολιάστηκε, στην εκπομπή «Στην μπανιέρα δυό δυο» του Αθλητικού Μετρόπολις, και από τον κ. Γράντα. Ο τέως πρόεδρος της ΠΑΕ είπε μεταξύ άλλων:

«Ήταν μία διαφορετική άποψη που είχαμε για τον Άρη. Εμείς πήγαμε για να προσφέρουμε. Θεωρώ ότι δουλεία και χρήματα προσφέραμε. Δεν μας αφήσανε και με το ζόρι προσφορά δεν γίνεται. Τώρα έτσι όπως είναι τα πράγματα είναι εύκολο να μαντέψεις ότι το τέλος έρχεται. Ο τρόπος που διοικείται εδώ και χρόνια η ομάδα το δείχνει αυτό. Εγώ πλήρωνα, δεν έβαζα χρέη. Όταν πήρα Άρη χρωστούσε και όταν τον παρέδωσα δεν χρωστούσε μία. Εγώ απλά δεν ανεχόμουν κάποια πράγματα μέσα στην ομάδα, ο Super 3 ήθελε να κάνει μεταγραφές, πλήρωνα εγώ από την τσέπη μου για να κάνουν εκδρομή αυτοί στην Αθήνα. Έχω να πάω στο γήπεδο 13 χρόνια. Ούτε στους τελικούς πήγα.
Θεωρώ ότι κ. Σαουρίδης είναι ευφυέστατο άτομο. Είδε ότι έρχονται τα δύσκολα και έφυγε. Εγώ να μπω στην Λέσχη, γιατί είναι ένα πολύ καλό εγχείρημα, το οποίο εγώ έλεγα να γίνει από το ?80. Η Λέσχη απλά θέλει και μεγάλους μέσα για να έχει μία οντότητα. Τους είπα να βγαίνει ο πρόεδρος με σωστές διαδικασίες, όπως γίνεται στην Ευρώπη. Θέλεις; Θα βάλεις ένα μεγάλο ποσό τον χρόνο για να βοηθήσεις», ενώ κατηγόρησε τον κ. Κόντη για τις μεταγραφές που γίνονται κατά καιρούς, παραδεχόμενος βέβαια και τα δικά του λάθη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: