Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

«Αντίο» με δάκρυα από τον Σνάουτσνερ!

Ο Μίρο Σνάουτσνερ βίωσε τον τελευταίο του αγώνα ως παίκτης του ΠΑΟΚ και κατά την αποχώρησή του ξέσπασε σε κλάματα μιλώντας για όσα έζησε στην Τούμπα.
«Αντίο» με δάκρυα από τον Σνάουτσνερ
Έμεινα πέντε χρόνια στον ΠΑΟΚ, είναι πολύ δύσκολο να τον αποχωριστώ. Κρατώ τον ΠΑΟΚ στην καρδιά μου, αλλά ήρθε η ώρα να φύγω. Κρατάω τα περισσότερα παιχνίδια, όλα τα ευρωπαϊκά, τα ντέρμπι στην Ελλάδα και τον κόσμο της ομάδας. Έζησα μεγάλες χαρές και κακές στιγμές, κρατάω μόνο τις καλές και έχω πολλά συναισθήματα αυτή τη στιγμή. Στα αποδυτήρια μίλησαν όλα τα παιδιά με πολύ καλά λόγια για μένα και την οικογένειά μου. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τον ΠΑΟΚ, θα τον βλέπω σε κάθε παιχνίδι και θα τον έχω στην καρδιά μου. Οι καλύτερες στιγμές ήταν στα ευρωπαϊκά παιχνίδια με Τότεναμ και Ντιναμό και η χειρότερη είναι τώρα που φεύγω", είπε ο Πολωνός που δεν κατάφερε να κρύψει τη συγκίνησή του...
ΠΗΓΗ: paok24.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: