Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Ο Σουηδός που… διχάζει το Μιλάνο!!

Ο Σουηδός που… διχάζει το Μιλάνο
Ο νους των περισσοτέρων θα πήγε στον Ζλάταν Ιμπραϊμοβιτς και σε κάποιο νέο του κατόρθωμα, ωστόσο αυτός που έχει… τραβήξει τα βλέμματα τόσο της Ίντερ όσο και της Μίλαν είναι ένας συμπατριώτης του σταρ των «ροσονέρι».

Ο λόγος για τον Αντρέας Γκράνκβιστ, ο οποίος πήρε μέρος με τους Σκανδιναβούς στο Euro και φαίνεται ότι με τις εμφανίσεις που πραγματοποίησε θα τις… εξαργυρώσει με μία καλή μεταγραφή.

«Είναι αλήθεια. Τόσο η Μίλαν όσο και η Ίντερ με έχουν προσεγγίσει. Είναι σπουδαία νέα για εμένα, καθώς αυτό σημαίνει πως την περασμένη αγωνιστική χρονιά στην Ιταλία έκανα καλή πορεία», τόνισε ο Γκράνκβιστ.

Μάλιστα, ο υψηλόσωμος κεντρικός αμυντικός είπε πως τις επόμενες ημέρες θα έχει συναντήσεις με τον εκπρόσωπό του, προκειμένου να δει τι θα πράξει: «Είμαι ευχαριστημένος στην Τζένοα. Ωστόσο, την επόμενη εβδομάδα θα είμαι σε επαφή με τον ατζέντη μου, ώστε να αξιολογήσω τις προτάσεις που έχω στα χέρια μου και να πάρω την καλύτερη απόφαση για την καριέρα μου». 


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: