Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

«Δεν θα φάω από κανέναν γονέα!»

Μία απόλυτα επιτυχημένη σεζόν για τις Ακαδημίες του Άρη, έφτασε στο τέλος της. Ο απολογισμός της χρονιάς είναι θετικός, αφού τρία τμήματα έφτασαν στους τελικούς της ΕΠΣΜ και δύο εξ αυτών κατέκτησαν το πρωτάθλημα, το παιδικό και το προπαιδικό τμήμα.

Την Παρασκευή πραγματοποιήθηκε η τελετή λήξης της αγωνιστικής σεζόν. Παρόντες όλοι οι αθλητές των Ακαδημιών, οι Υπεύθυνοι (Σεμερτζίδης-Ορφανίδης-Αθανασιάδης), οι προπονητές των τμημάτων και οι… ήρωες γονείς έδωσαν το παρών στην τελευταία ημέρα προπονήσεων. Ακολούθησε γιορτή με συμμετέχοντες μικρούς και μεγάλους, γιορτάζοντας την απόλυτα πετυχημένη χρονιά των Ακαδημιών. Το ραντεβού ανανεώθηκε για τον Αύγουστο, οπότε και θα ξεκινήσει η νέα ποδοσφαιρική σεζόν των λιλιπούτειων ποδοσφαιριστών του Άρη, με μπροστάρηδες ξανά τους Γιώργο Σεμερτζίδη, Τάσο Ορφανίδη και Στέργιο Αθανασιάδη.

Ο Γιώργος Σεμερτζίδης, έχει την τεχνική επίβλεψη των Ακαδημιών, μίλησε στο “Metrosport” με αφορμή την τελετή λήξης. Ο βετεράνος ποδοσφαιριστής του συλλόγου ήταν χείμαρρος στον λόγο του, επηρεασμένος –όπως φάνηκε- από την γενικότερη κατάσταση που επικρατεί, αλλά κυρίως από το… ψέμα που «ταΐζουν» στους γονείς, υποσχόμενοι Άρσεναλ, Βενγκέρ ή Μπαρτσελόνα!

«Εμείς δεν λέμε ούτε παραμύθια, ούτε φουσκώνουμε τα μυαλά ή χαϊδεύουμε τα αυτιά, των γονέων. Εμείς λειτουργούμε με την βοήθειά τους. Οι εποχές είναι πολύ δύσκολες, χρειαζόμαστε την βοήθεια και των γονιών και των παιδιών. Παραμύθια όμως, για να μας παρέχουν στήριξη, δεν θα πούμε ποτέ. Και προσωπικά εγώ. Ούτε γελοίος θα γίνω, ούτε κάποιον γονέα θέλω να "φάω". Μέσα στο 100% είμαι η μειονότητα.

Όσοι θέλουν να τους χαϊδεύουν τα αυτιά και να τους υπόσχονται… Βενγκέρ και Άρσεναλ ας πάνε εκεί, δεν έχω κανένα πρόβλημα», είπε αρχικά ο κ. Σεμερτζίδης και πρόσθεσε αναφορικά με την πετυχημένη χρονιά των Ακαδημιών:

«Εχθρός του καλού, είναι το καλύτερο. Προσαρμοζόμαστε πάντα με τα δεδομένα που υπάρχουνε. Όλοι ξέρουμε πιο είναι το καλύτερο και ειδικά όσοι ασχολούνται με τον αθλητισμό. Αρκεί να μπορούμε να το υλοποιήσουμε. Οι Ακαδημίες του Άρη είναι ανυπόληπτες. Τα πρωταθλήματα δεν με ενδιαφέρουν. Φτάσαμε μέσα από την δουλειά τριών χρόνων, τώρα, να ακουγόμαστε στην Ελλάδα. Γιατί; Για μία αξιοπρέπεια που μας ακολουθεί».

«ΘΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΩ»


Ο… χειμαρρώδης λόγος του Γιώργου Σεμερτζίδη δεν σταμάτησε εδώ. Μίλησε έξω από τα δόντια, όταν του τέθηκε το ζήτημα εάν είναι σε θέση να υλοποιήσει τους στόχους με την υπάρχουσα κατάσταση. «Το καράβι αυτό θα το κρατήσουμε, παρόλο που το… άλλο είναι ήδη στον πάτο. Εάν δεν μπορούμε, ο πρώτος που θα φύγει θα είμαι εγώ. Στην τελετή λήξης μάζεψα όλους τους γονείς. Τους είπα ότι με την δική τους συνδρομή γίνεται ό,τι γίνεται και επιθυμία μου είναι συνέχεια της στήριξης. Ο πρώτος που θα φύγω, τους είπα, εάν δω ότι δεν μπορείτε να στηρίξετε θα είμαι εγώ. Η Ακαδημία μας έφτασε να έχει 400 παιδιά, πήραμε πρωταθλήματα που δεν με αφορούν, αλλά με ικανοποιεί ότι ακουγόμαστε για την αξιοπρέπεια.

Εάν θέλουν να καταστρέψουν και αυτό το κομμάτι θα φύγω πρώτος. Δεν είμαι ούτε δημόσιος υπάλληλος του Άρη, ούτε επαγγελματίας. Αφουγκράζομαι και σέβομαι την αγωνία του κάθε γονέα, αλλά αυτό το υγιές κομμάτι του συλλόγου, που εγώ, οι προπονητές μου και οι γονείς, δημιουργήσαμε δεν θέλω να χαλάσει.

Αν το πουλόβερ αρχίζει να ξηλώνεται εγώ φεύγω πρώτος. Προσπαθούμε μέσα από αξιοπρέπεια και δουλειά. Με τα λάθη μας. Αλλά όταν δουλεύεις κάνεις και λάθη. Επαναλαμβάνω ότι εμείς δεν τρώμε από κανέναν γονέα, με το επάγγελμα που κάνει. Δεν χαϊδεύουμε κανέναν. Όσοι θέλουν ας μας ακολουθήσουν. Όσοι θέλουν Άρσεναλ, Μπαρτσελόνα, ας πάνε εκεί. Εδώ δουλεύουμε, με αξιοπρέπεια, όρεξη, διάθεση, συμβαδίζοντας βέβαια στην εποχή…».

Δεν υπάρχουν σχόλια: