Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Σούπιτς: «Είμαι έτοιμος να παίξω»

Το νέο απόκτημα του Ηρακλή, Ζόραν Σούπιτς, τόνισε πως θα βοηθήσει την ομάδα να διεκδικήσει την άνοδο στη μεγάλη κατηγορία, ενώ πρόσθεσε πως θα προσπαθήσει ώστε ο «Γηραιός» να δεχθεί λιγότερα τέρματα από όσα θα πετύχει.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στο «Αθλητικό Metropolis» και στην εκπομπή «Στη Σέντρα»:

Για την αγωνισιτκή του κατάσταση: «Είμαι στο γήπεδο. Το αν θα παίξω το Σάββατο θα εξαρτηθεί από τον προπονητή. Έχω φυσική κατάσταση και είμαι έτοιμος να παίξω».

Για την πορεία του και για τους στόχους του στην νέα του ομάδα: «Γεννήθηκα στο Σεράγεβο. Από κει πήγα στο Τσέσκο μετά στην Ουγγαρία μ και τώρα είμαι στον Ηρακλή. Ξέρω ότι είναι μια μεγάλη ομάδα που θέλει να επιστρέψει στη φυσική της θέση. Ήρθα να βοηθήσω ώστε η ομάδα να επιστρέψει στη Superleague».

Για το τι μπορεί να προσφέρει από την πλευρά του: «Αυτό που μπορώ να προσφέρω είναι να δεχθούμε λιγότερα γκολ από όσα θα πετύχουμε».

Για τον κόσμο: «Θέλω να έρθει ο κόσμος στο γήπεδο. Όσο μας βοηθάνε τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες θα έχουμε να πάρουμε τη νίκη σε κάθε παιχνίδι».





πηγή: metrosport.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: