Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Στη Μπαρνέτ με διπλό ρόλο ο Ντάβνιτς!!

Ο Έντγκαρ Ντάβιντς μπορεί να αποσύρθηκε από την ενεργό δράση ο 2010, φορώντας τη φανέλα της Κρίσταλ Πάλας, όμως από ό,τι φαίνεται η απόφαση εκείνη δεν ήταν οριστική. ο Ολλανδός συμφώνησε με τη διοίκηση της Μπαρνέτ, αναλαμβάνοντας χρέη παίκτη αλλά και βοηθού προπονητή.

Η ομάδα αγωνίζεται στη League 2 και βρίσκεται στην τελευταία θέση, γεγονός που ανάγκασε τους διοικούντες να προβούν σε μια δραστική ενέργεια, προσεγγίζοντας πριν από λίγες ημέρες το «πίτμπουλ».

«Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί θα μου δοθεί η δυνατότητα να ανακαλύψω τις δυνατότητες μου και να μοιραστώ τις γνώσεις και τις εμπειρίες μου στην Μπαρνέτ. Είμαι πραγματικά πολύ ενθουσιασμένος από αυτή την πρόκληση», δήλωσε ο Ντάβιντς.


πηγή: metrosport.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: