Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

"Nα 'ναι καλά ο ΠΑΟΚ..."

Ο Λάζαρ ευχαριστεί τον ΠΑΟΚ για την κλήση του στην εθνική ομάδα.

"Nα 'ναι καλά ο ΠΑΟΚ..."
«Ο προπονητής μου δεν συμφωνούσε με την απόφασή μου να φύγω από την Ραπίντ. Πήρα την ευθύνη πάνω μου. Όταν άρχισα, πάντως, να παίζω στον ΠΑΟΚ ήρθε και η κλήση στην Εθνική. Η μεταγραφή μου με βοήθησε πολύ να γίνω πραγματικά ποδοσφαιριστής», τόνισε ο Λαζάρ, ο οποίος στη συνέχεια ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο επιστροφής του στη Ρουμανία:

«Η Ραπίντ θα είναι πάντα στην καρδιά μου. Είναι μεγάλος σύλλογος. Άρχισα να αντιμετωπίζομαι άσχημα εκεί και η μεταγραφή μου στο εξωτερικό ήταν ένα λογικό βήμα. Αλλά θα φορούσα ξανά την φανέλα της ομάδας αν μου το ζητούσαν, με την προϋπόθεση πως τα πράγματα θα πηγαίνουν καλύτερα απ ότι τώρα. Νομίζω ότι το πρόβλημα με τη διοίκηση παραμένει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: