Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

«Δεν πάω Παρί»!!

«Δεν πάω Παρί»
Δεν «ψήνεται» και πολύ να «μετακομίσει» στην Παρί Σεν Ζερμέν ο Πατρίς Εβρά, όπως αναφέρουν τα σχετικά δημοσιεύματα. Ο διεθνής Γάλλος αριστερός μπακ της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και αρχηγός των «κόκκινων διαβόλων» τόνισε πως δεν τον αφορά οποιαδήποτε σχετική φημολογία και πως αισθάνεται ευτυχισμένος στο «Ολντ Τράφορντ».

«Είναι δυνατόν να με ρωτάτε κάτι τέτοιο; Γιατί να θέλω να φύγω; Παίζω στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, είμαι αρχηγός της και έχω συμβόλαιο μέχρι το 2014», ήταν η αρχική τοποθέτηση του παίκτη, που συμπλήρωσε πως:

«Θα έπρεπε να σκοτώσετε τον Φέργκιουσον για να πάω στο Παρίσι! Δεν υπάρχει καμία δόση αλήθειας σε αυτά τα δημοσιεύματα, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος εδώ. Είναι κολακευτικό να σε θέλουν ομάδες, όπως η Παρί, μη ξεχνάτε ότι είμαι Παριζιάνος, αλλά η αγαπημένη μου ομάδα παραμένει η Μονακό».



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: