Έναν πρωτότυπο τρόπο για να διαφημίσουν τα εισιτήρια διαρκείας για το
Top 16 της Ευρωλίγκας βρήκαν στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας. Έντυσαν τον Σόνι
Γουίμς… Γουίλ Σμιθ και μετέτρεψαν τον Βίκτορ Χριάπα σε Τόμι Λι Τζόουνς
δημιουργώντας τους Men In Red & Blue σε μία παραλλαγή της ταινίας
«Οι άνδρες με τα μαύρα».
Μάλιστα επειδή ό,τι έχει συμβεί στην πρώτη φάση της διοργάνωσης δεν
θα έχει καμία αξία στο Top 16, ο Ρώσος φόργουορντ κρατά στο χέρι τη
συσκευή που στην κινηματογραφική ταινία διαγράφει από τη μνήμη των
ανθρώπων ό,τι έχουν δει μέχρι τώρα.
πηγή: sport-fm.gr
Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου