Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Ρoνάλντο: «Θέλω να είμαι πρότυπο»

Υπερπροσπάθεια τόνισε ότι κάνει ο Κριστιάνο Ρονάλντο, προκειμένου να αποτελέσει πρότυπο για τους νεότερους ποδοσφαιριστές.

Ρoνάλντο: «Θέλω να είμαι πρότυπο»
Ο σούπερ σταρ της Ρεάλ Μαδρίτης τόνισε ότι πασχίζει εκτός από επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, ο οποίος κάνει καλά τη δουλειά του, να αποτελεί παράδειγμα με την ζωή του εκτός του χώρου των γηπέδων.

«Αυτό που κάνω,από τότε που ξεκίνησα να παίζω ποδόσφαιρο είναι να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό. Δεν έχει σημασία το αν θα είσαι ο καλύτερος, ή ο τρίτος, ή ακόμη και ο δέκατος καλύτερος ποδοσφαιριστής στον κόσμο. Αυτόπου έχει σημασία είναι ότι κάνεις να το κάνεις με αφοσίωση», τόνισε αρχικά ο Πορτογάλος διεθνής, ο οποίος συμπλήρωσε, στη συνέχεια:

«Θέλω να με θυμούνται σαν έναν εξαιρετικό ποδοσφαιριστή, έναν παίκτη-πρότυπο. Αυτή είναι η άποψή μου και είμαι πεπεισμένος ότι θα το καταφέρω, διότι έχω αφοσιωθεί σε αυτό».


πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: