Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Κατίδης: «Μόνο το όνομα του Χίτλερ ξέρω»

Λίγο μετά τις 15:00 το μεσημέρι της Πέμπτης, ο Γιώργος Κατίδης βρέθηκε ενώπιον του προέδρου της πειθαρχικής επιτροπής της ΕΠΟ, για να απολογηθεί για τον τρόπο που πανηγύρισε το γκολ που σημείωσε στο παιχνίδι της ΑΕΚ με την Βέροια.


Αναλυτικά η απολογία του Κατίδη:

Π. Π: Γνωρίζεις ότι κάποια στιγμή στην Ελλάδα υπήρχε ναζισμός, μία μαύρη περίοδος;

Γ. Κ: Όχι, δεν έχω ακούσει τίποτα για ναζισμό. Μόνο το όνομα του Χίτλερ ξέρω.

Π.Π: Γιατί πανηγύρισες έτσι; Τόσοι πανηγυρισμοί υπάρχουν. Γιατί δεν έκανες μία τούμπα;

Γ. Κ: Στα προηγούμενα ματς υπήρχε έντονη κριτική στο πρόσωπό μου.
Π.Π: Γιατί σήκωσες το χέρι;

Γ.Κ: Έγινε γιατί νόμιζα ότι σημαίνει σεβασμός. Δεν περίμενα ότι θα πάρει έκταση,. Θεώρησαν ότι σημαίνει να σηκωθεί ο κόσμος.

-Π.Π: Μα αυτός ο χαιρετισμός φέρνει συγκεκριμένες μνήμες
-Γ.Κ: Ήταν καθαρά της στιγμής. Δεν το είχα προγραμματίσει. Ούτε ναζιστής είμαι, ούτε φασίστας. Δεν έχω ασχοληθεί με την πολιτική, ποιός 20χρονος θέλει να βάλει τέλος στην καριέρα του; Εγώ πήρα όλο το βάρος πάνω μου και έθεσα τον εαυτό μου εκτός ομάδας.

-Π.Π: Η ομάδα σου τι λέει

-Γ.Κ: Ότι προσέβαλα τον λαό της ΑΕΚ και τους συμπαίκτες μου.

-Π.Π: Το έχεις συνειδητοποιήσει;

-Γ.Κ: Ναι μου το εξήγησαν. Ήταν από ενθουσιασμό, δεν ήξερα. Καλά-καλά δεν ήξερα τα πιστεύω της ομάδας μου.

-Π.Π: Το είχατε σκεφτεί από πριν;

-Γ. Κ: Όχι ήταν αυθόρμητο. Είχα δει μόνο κάτι βίντεο που ήταν σατιρικού περιεχομένου. Τον εαυτό μου έκανα ρεζίλι.

-Π.Π: Τι προηγούμενα έχετε με τον λαό της ΑΕΚ;

-Γ.Κ: Δεν έχω απλά υπήρχε διχασμός στο πρόσωπό μου.

-Π.Π: Ήταν για περιφρόνηση προς τον κόσμο; Ρατσιστικά;

-Γ.Κ: Όχι καθόλου. Μάλιστα έχω αδερφό που κατάγεται από το Πουέρτο Ρίκο.

Όταν ήρθε η σειρά του Χάρη Γρηγορίου, δικηγόρου της ΑΕΚ να αγορεύσει, ο πρόεδρος της πειθαρχικής του είπε: «Δεν χρειάζεται να μας πείτε τίποτα. Δεν καλύπτεστε από τον παίκτη για όσα είπε, ότι η ομάδα δεν θα μπορούσε να το είχε προβλέψει;». Ο Χάρης Γρηγορίου ζήτησε να αναπτύξει την υπερασπιστική γραμμή και είπε:

«Δεν ήταν ρατσιστική πράξη. Έδειξε αμετροέπεια σε ότι αφορά την συνέπεια του χαιρετισμού. Ήταν για πανηγυρισμό, το έκανε αυθόρμητα. Έπεσαν όλοι να τον κατασπαράξουν. Και διαφωνώ για το ότι ο εισαγγελέας συμπεριέλαβε τον κοινωνικό απόηχο ενώ ο παίκτης είχε ήδη δηλώσει μεταμέλεια. Ο Ντι Κάνιο για τον χαιρετισμό του στην Ιταλία, σας θυμίζω ότι είχε φάει μία αγωνιστική. Ζητάμε την απαλλαγή μας». πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: