Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Ντιέ: «Σίγουρα θα πάρω κι άλλο!»

Ο Σερζ Ντιέ παρέλαβε για δεύτερη φορά φέτος το βραβείο του Best Goal και εμφανίστηκε βέβαιος ότι θα υπάρξει και… τρίτη!

Ντιέ: «Σίγουρα θα πάρω κι άλλο!»
Υπόσχεση ότι μέχρι το τέλος της σεζόν θα πετύχει κι άλλο θεαματικό γκολ που θα του χαρίσει ακόμα ένα βραβείο, έδωσε ο Σερζ Ντιέ κατά τη βράβευσή του για το γκολ που πέτυχε στο ματς της Ξάνθης με τον Πανθρακικό, στο πλαίσιο της 26ης αγωνιστικής της Super League. Το βραβείο απένειμε ο Γιώργος Μπερμπέρογλου, μέλος του ΔΣ της ΠΑΕ.

«Σίγουρα θα πάρω κι άλλο! Το υπόσχομαι στην ομάδα και στους οπαδούς της», είπε μετά τη βράβευσή του ο ποδοσφαιριστής της Skoda Ξάνθης και πρόσθεσε:

«Ευχαριστώ τον Θεό που μου έδωσε τη δύναμη να πετύχω ξανά ένα όμορφο γκολ, που ψηφίστηκε από τους φιλάθλους ως το καλύτερο της αγωνιστικής. Ευχαριστώ και την ομάδα μου, που μου δίνει την δυνατότητα να παίζω σε υψηλό επίπεδο, παρά την ηλικία μου. Ευχαριστώ τη διοίκηση της Ξάνθης, τον προπονητή μου, αλλά και τους συμπαίκτες μου για την αντιμετώπιση προς το πρόσωπό μου. Όλοι στην Ξάνθη με εμπιστεύονται, γι' αυτό κι εγώ θα δίνω πάντα το καλύτερό μου εαυτό για να βοηθώ την ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: