Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

«Το σημαντικό να κερδίζει η ομάδα»

O Καμαρά πήρε πριν από λίγη ώρα το βραβείο του πολυτιμότερου ποδοφαιριστή της περασμένης αγωνιστικής. "Το σημαντικό είναι να κερδίζουμε τα ματς και όχι να παίρνω βραβεία. Η καλύτερη ανταμοιβή για κάθε παίκτη δεν είναι το προσωπικό βραβείο αλλά για το να κερδίζει η ομάδα"
Για το ματς με τον Ολυμπιακό: " Είναι σημαντικό ματς και για το πρεστίζ. Εμείς θα πάμε για το καλύτερο. Ίσως είναι ένα παιχνίδια διαφορετικό από τα άλλα αλλά η προετοιμασία είναι η ίδια και ετοιμαζόμαστε να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό"
Για το αν έχει προσαρμοστεί στον ΠΑΟΚ: "Και λόγω της ηλικίας επειδή δεν είμαι μεγάλος, προσαρμόζομαι καθημερινά και βελτιώνομαι και αυτή είναι η δουλειά μου. Δεν ξέρω ότι έχω φτάσει στο 100% αλλά σαφώς θέλω να είμαι στο μισό και παραπάνω αυτών που έχω να δώσω"
Για το αν θα μείνει στον ΠΑΟΚ και μετά το καλοκαίρι: "Δεν είμαι αρμόδιος να απαντήσω..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: