Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Δεν πάει στο Ευρωμπάσκετ ο Μοζγκόφ!!

Την απόφαση να μην αγωνιστεί στο Ευρωμπάσκετ της Σλοβενίας με την εθνική ομάδα της Ρωσίας ανακοίνωσε ο Τιμοφέι Μοζγκόφ!

Δεν πάει στο Ευρωμπάσκετ ο Μοζγκόφ!
Το σκοτσέζικο… ντους συνεχίζεται στην εθνική ομάδα της Ρωσίας ενόψει του Ευρωμπάσκετ! Μετά το «ναι» του αμφίβολου Βιτάλι Φριντζόν, ο Τιμοφέι Μοζγκόφ γνωστοποίησε μέσω του blog που έχει στην ιστοσελίδα «sports.ru» πως δεν πρόκειται να ενισχύσει την αντίπαλο της Εθνικής ομάδας της Ελλάδας (4ο όμιλο) στα γήπεδα της Σλοβενίας, καθώς θέλει να επικεντρωθεί στην προετοιμασία για την επόμενη σεζόν με τους Νάγκετς!

Απόσπασμα από το blog του Τιμοφέι Μοζγκόφ:

«Γεια σας! Τελικά ξεκαθάρισε η μπασκετική μου ζωή: θα ξεκινήσω μία δεύτερη τριετία στο NBA και έτσι γνωρίζω τι θα κάνω αυτό το καλοκαίρι. Αυτή τη στιγμή, τα συναισθήματά μου είναι ανάμικτα. Φυσικά είμαι χαρούμενος που θα συνεχίσω στο NBA, ωστόσο από την άλλη, λυπάμαι πραγματικά που δεν θα είμαι σε θέση να βοηθήσω την εθνική ομάδα. Πραγματικά θέλω να ευχηθώ σε όλα τα παιδιά καλή επιτυχία στο Ευρωμπάσκετ και να ξέρουν πως κάποια στιγμή θα τους εξηγήσω από κοντά το λόγο που δεν θα συμμετάσχω και εγώ». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: