Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

«Σαν το σπίτι μου»

Τέλεια νιώθει στην Γιουβέντους ο Φερνάντο Γιορέντε, σύμφωνα με όσα δήλωσε στην Tuttosport. O 28χρονος επιθετικός νιώθει σαν να έχει βρει… το δεύτερο σπίτι του στην “Μεγάλη Κυρία” κάτι που φροντίζει να τονίζει σε κάθε του δήλωση.
«Η μετακίνηση στη Γιουβέντους με ελευθέρωσε. Η υποδοχή που μου επιφύλαξαν οι οπαδοί της ήταν κάτι θεαματικό. Είμαι και πάλι χαρούμενος από τη στιγμή που ήρθα εδώ και φοράω μια τόσο σπουδαία φανέλα».
«Ζω το όνειρο. Θα έχω την ευκαιρία να εξελιχθώ ως παίκτης στην καλύτερη δυνατή ομάδα που θα μπορούσα να επιλέξω. Η μέρα της παρουσίασής μου στο στάδιο και το μουσείο της Γιουβέντους ήταν εντυπωσιακά. Δεν είχα ξαναδεί ποδοσφαιρικό μουσείο. Ήταν εκπληκτικό. Επίσης, έχω κάνει ήδη φίλους και χαίρομαι που φρόντισα να μάθω ιταλικά πριν έρθω. Nιώθω ήδη μέρος του συλλόγου», συμπλήρωσε.
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: