Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Η ήρεμη δύναμη!!

Τον βλέπεις έξω και λες «να, ένας ωραίος, χαλαρός τύπος». Τον βλέπεις στο γήπεδο «να, ένας αμυντικός που καταπίνει τους αντιπάλους του». Ποιος είναι αυτός; Ο Ορέστες…

Η ήρεμη δύναμη!
Δεν είναι ο παίκτης που θα πεις «ουάου». Αλλά σίγουρα έχει ουσία και είναι ο ηγέτης της ομάδας του. Η Βέροια βρήκε στο πρόσωπο του Ορέστες τον leader της άμυνας της και ο Βραζιλιάνος έχει βρει στη «Βασίλισσα του Βορρά» το… λιμάνι του. Ο 32χρονος αμυντικός είναι ένας ήρεμος τύπος που με την σιγουριά του στο ποδόσφαιρο που παίζει εμπνέει εμπιστοσύνη σε όλους τους συμπαίκτες του.

Διαβάστε όσα είπε ο Ορέστες στην Sportday:

- Είσαι από τους πιο έμπειρους παίκτες της ομάδας. Αισθάνεσαι ηγέτης;

«Ναι (σ.σ.: γέλια), είναι αλήθεια. Έχουμε νεανική ομάδα. Αλλά όχι, δεν θεωρώ τον εαυτό μου ηγέτη... Απλά προσπαθώ να κάνω το καλύτερο δυνατό».

- Κάνατε εξαιρετικό ξεκίνημα στη σεζόν. Αρχίζετε να σκέφτεστε το κάτι παραπάνω;

«Όχι… Είναι πολύ νωρίς. Δεν μπορούμε να σκεφτούμε έτσι. Είμαστε μόλις στην 3η αγωνιστική. Πρέπει να κρατήσουμε χαμηλούς τόνους και να περιμένουμε τη συνέχεια του πρωταθλήματος».

- Το καλοκαίρι ανανέωσες. Αρχίζεις να «δένεσαι» με την ομάδα;

«Έμεινα γιατί έχω πολύ καλή σχέση με τους ανθρώπους της ομάδας, τον πρόεδρο, τον κόσμο. Όλους. Για μένα και την οικογένειά μου ήταν πολύ καλό που συνεχίζω εδώ. Μου αρέσει πολύ».

- Μέσα στο γήπεδο βγάζεις μία... ηρεμία.

«Μου αρέσει να "διαβάζω" τις φάσεις και τον αντίπαλο. Παίζω περισσότερο με το μυαλό και αυτό με βοηθά».

- Έξω από το γήπεδο πώς είναι ο Ορέστες;

«Περνάω πολύ χρόνο με την οικογένειά μου. Και κυρίως την κόρη μου. Μου αρέσει να μαγειρεύουμε μαζί (σ.σ.: γέλια)».

- Πώς και αποφάσισες να γίνεις ποδοσφαιριστής;

«Στη Βραζιλία έχουμε πάθος για το ποδόσφαιρο. Σε όλα τα παιδιά αρέσει το ποδόσφαιρο. Είναι στο αίμα μας».

- Έπαιζες πάντα κεντρικός αμυντικός;

«Παλαιότερα ήμουν στα χαφ, αλλά γύρισα πιο πίσω».

- Θέλεις να ασχοληθείς με τον χώρο και όταν αποσυρθείς;

«Το ποδόσφαιρο είναι η ζωή μου. Θα μείνω στον χώρο από κάποιο πόστο. Ίσως του προπονητή, δεν ξέρω».

- Τι να περιμένουμε από τον Ορέστες στη συνέχεια;

«Θα κάνω το καλύτερο για τη Βέροια. Να συνεχίσουμε καλά στο πρωτάθλημα. Αυτός είναι ο στόχος μου».

- Η γνώμη σου για το ελληνικό πρωτάθλημα;

«Είναι ένα καλό πρωτάθλημα. Έχω παίξει σε αρκετές ομάδες και άλλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα. Στη Γερμανία π.χ. είναι πιο δύσκολο, αλλά και εδώ η λίγκα είναι δυνατή».

- Ποιος είναι ο πιο επικίνδυνος αντίπαλος που έχεις αντιμετωπίσει στην Ελλάδα;

«Ο Τζεμπούρ. Πρόκειται για έναν πολύ καλό επιθετικό».

- Σου αρέσει η Ελλάδα; Μαθαίνεις ελληνικά;

«Ναι, αρκετά και προσπαθώ να μάθω τη γλώσσα. Δύο φορές την εβδομάδα κάνω ιδιαίτερα. Είναι δύσκολη γλώσσα. Ξέρω ήδη γερμανικά, αραβικά, αγγλικά και λίγα κινέζικα, επειδή η γυναίκα μου είναι από την Κίνα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: