Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Ανανέωσε ο ΜακΜάναμαν με Γουίγκαν!

Ανανέωσε ο ΜακΜάναμαν με ΓουίγκανΟ Κάλουμ ΜακΜάναμαν και η Γουίγκαν συμφώνησαν σε όλα για και ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε καινούριο συμβόλαιο μέχρι το 2017

«Είναι τέλεια νέα, και ένα σημάδι της πρόθεσής μας να εξασφαλίσουμε το μακροπρόθεσμο μέλλον της Γουίγκαν. Θέλουμε να κρατήσουμε στην ομάδα μας τα καλύτερα ταλέντα και ο Καλούμ είναι ένα από αυτά», δήλωσε -μεταξύ άλλων- ο προπονητής της Γουίγκαν, Όουεν Κόιλ.

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος που το μέλλον μου μπαίνει σε μια σειρά. Εδώ έκανα το ντεμπούτο μου, έκανα ένα διάλειμμα από το ποδόσφαιρο και θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή που πίστεψε σε μένα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στους οπαδούς της ομάδας, για την υποστήριξη τους σε κάθε παιχνίδι, αυτό έκανε τη διαφορά σε μένα και την οικογένεια μου περήφανη. Σημαίνει πολλά για μένα» δήλωσε ο Κάλουμ ΜακΜάναμαν.

Στη συνέχεια είπε «Τώρα το μόνο που χρειάζεται είναι να βάλω το κεφάλι μου κάτω, να συνεχίσω τη σκληρή δουλειά, να ελπίζω πως θα έχω πάντα μια θέση στην ομάδα και να κάνω ό,τι μπορώ για να επιτύχει η ομάδα μου». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: