Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

«Ζω το όνειρο»

Χαρούμενος εμφανίστηκε ο Χεσέ Ροντρίγκεθ μετά το παιχνίδι με την Βαλένθια, αφού με το γκολ που πέτυχε βοήθησε την Ρεάλ Μαδρίτης να πάρει τη νίκη. Ο σκόρερ δεν παρέλειψε να μιλήσει και για τον Ζιντάν.

«Ζω το όνειρο»
Δώρο για τους φιλάθλους της Ρεάλ Μαδρίτης αλλά και για τον ίδιο ήταν το νικητήριο γκολ του Χεσέ Ροντρίγκεθ επί της Βαλένθια, όπως δήλωσε μετά το τέλος της χθεσινοβραδινής αναμέτρησης. Μάλιστα, ο νεαρός φορ τόνισε πως οι επιθυμίες σταδιακά αρχίζουν να γίνονται πραγματικότητα.

«Εκπληρώνω ένα όνειρο και σήμερα είμαι χαρούμενος γιατί το γκολ μου ήταν το νικητήριο», τόνισε ο 20χρονος.

«Έχω πει ότι θέλω να μείνω εδώ και να πάρω λεπτά συμμετοχής στο γήπεδο. Τώρα ο προπονητής μου δίνει την ευκαιρία μου και αυτό το εκτιμώ. Ελπίζω να συνεισφέρω ακόμα περισσότερο», πρόσθεσε ο Ισπανός άσος.

Για τον Ζινεντίν Ζιντάν δήλωσε: «Έψαχνα τον Ζιντάν στον πανηγυρισμό μου, γιατί είναι μεγάλη επιρροή για μένα. Αυτός και ο προπονητής μου έδωσαν μεγάλη αγάπη και ο Ζιντάν είναι ένας σημαντικός λόγος που έμεινα στην ομάδα».

Ο Χεσέ συμπλήρωσε: «Η ομάδα είναι ενωμένη, φάνηκε από το τον τρόπο που όλοι πανηγυρίσαμε το γκολ μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: