Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Κουφός για... κουφέτα!

Ο Κώστας Κουφός αρραβωνιάστηκε με τη σύντροφό του, Λεία Σεργάκη. Δείτε τι έγραψαν στο Twitter.

Κουφός για... κουφέτα
Στο κλαμπ των παντρεμένων θα περάσει σύντομα ο Κώστας Κουφός. Ο σέντερ των Γκρίζλις ανακοίνωσε μέσω Twitter πως αρραβωνιάστηκε με τη σύντροφό του. Πρόκειται για την ελληνικής καταγωγής Λεία Σεργάκη, που έχει σπουδάσει νομική, έχει ασχοληθεί με το μόντελινγκ και πλέον με το fitness.

«Αρραβωνιάστηκα τον έρωτα της ζωής μου. Είμαι ενθουσιασμένος που αρχίζουμε αυτό το νέο κεφάλαιο στη ζωή μας», έγραψε στο Twitter o 25χρονος άσος. «Από τη στιγμή που μπήκες στη ζωή μου έγινες όλος μου ο κόσμος».




«Από τη στιγμή που μπήκες στη ζωή μου έγινες όλος μου ο κόσμος», πρόσθεσε η μνηστή του Κουφού ποζάροντας με το... μονόπετρο και τον αδερφό της.

inner
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: