Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Δώνης για όλα στον ArenaFM!!

ÄÙÍÇÓ ÂÑÁÂÅÉÁ ÓÏÕÐÅÑ ËÉÃÊÁ 2013
Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ο προπονητής του ΑΠΟΕΛ και πρώην προπονητής του ΠΑΟΚ, Γιώργος Δώνης, ο οποίος μίλησε για όλους και για όλα!
Αναλυτικά, όσα είπε ο Γιώργος Δώνης:
Για το “νταμπλ” με τον ΑΠΟΕΛ: “Ήταν δύσκολη χρονιά, κουραστική αλλά παρότι κουράζεσαι είναι σημαντικό να τελειώνεις μια χρονιά ευχαριστημένος. Ήταν η πρώτη μου φορά στην Κύπρο. Έχω δουλέψει σε λίγες ομάδες ούτως η άλλως”.
Για το αν έχει κλείσει η ψαλίδα του κυπριακού με τον ελληνικό πρωτάθλημα: “Δεν μπορώ να το πω αυτό γιατί δεν ξέρω πως ακριβώς ήταν το επίπεδο. Δεν έχουμε την δυνατότητα να παρακολουθήσουμε την Ελλάδα στην διάρκεια του ελληνικού πρωταθλήματος,  ώστε να γίνονται συγκρίσεις. Πριν έρθει η κρίση 4-5 καλές ομάδες ήταν πολύ δυνατές.. Για αυτό ο ΑΠΟΕΛ έκανε καλή πορεία στην Ευρώπη αλλά και άλλες ομάδες όπως η Ανόρθωση και ο Απόλλωνας που ήταν πάλι στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ. Το επίπεδο των πρώτων ήταν πολύ καλό. Υπάρχουν και αρκετοί νέοι ξένοι ποδοσφαιριστές που βλέπουν το κυπριακό πρωτάθλημα ως σκαλοπάτι .Μαζί με μια καλή κυπριακή ομάδα θέλουν να παίξουν στην Ευρώπη και να κάνουν μεταγραφή σε πιο προηγμένα πρωταθλήματα όπως έκαναν πολλοί και φέτος”.
Για το επεισοδιακό νταμπλ: “Έγινε αρκετά επεισοδιακά. Έγινε ένα παιχνίδι μέσα στην ΑΕΛ όπου η ΑΕΛ πήγαινε για δύο αποτελέσματα ενώ εμείς θέλαμε μόνο την νίκη. Έγιναν κάποια άσχημα περιστατικά από κροτίδες που έπεφταν και τραυματίστηκαν  δύο ανθρώποι από το τηλεοπτικό συνεργείο της εταιρείας που μετέδιδε το παιχνίδι.  Τραυματίστηκε και ένας παίκτης μας αρκετά σοβαρά και τρομοκρατηθήκαμε, γιατί θα μπορούσε να είναι χειρότερο. Διακόπηκε το ματς, επαναλήφθηκε σε ουδέτερο γήπεδο και τα καταφέραμε. Εγώ δέχθηκα ένα αντικείμενο στο κεφάλι  σε κάποιο παιχνίδι αλλά ήταν πολύ πιο ελαφρύ γεγονός από αυτό που έγινε με τον παίκτη μας στον αγώνα με την ΑΕΛ”.
Για τα επεισόδια στην Κύπρο: “Είναι ίδια τα πράγματα με την Ελλάδα, γενικώς αλλά υπάρχει το θέμα που δεν τον συναντάς στην Ελλάδα με τις κροτίδες. Μπορεί να πετάξει κάποιος κροτίδες στο πάγκο πολύ εύκολα. Πρέπει να βρεθούν λύσεις. Στην Ελλάδα υπάρχουν άλλα θέματα. Βέβαια, οι τιμωρίες είναι πολύ πιο αυστηρές στην Κύπρο και πολύ πιο εύκολα κλείνει  μια θύρα ή  κλείνουν και τα γήπεδα. Ψηφίστηκε και αυτό για τα γυναικόπεδα σε περίπτωση τιμωρίας έδρας. Φέτος έγιναν πάρα πολλά παιχνίδια κεκλεισμένων των θυρών”
Για το αν το νταμπλ στην Κύπρο τόνωσε την αυτοπεποίθηση του: “Φυσικά και ισχύει. Ο κάθε άνθρωπος θέλει να πετυχαίνει πράγματα γιατί  όλοι έχουμε φιλοδοξίες στην δουλειά μας και τα αποτελέσματα σου δίνουν μεγαλύτερη ώθηση. Μετά από μια δύσκολη χρονιά θέλεις πάλι να πετύχεις και να έχεις  την δύναμη  να δεις τα πράγματα αισιόδοξα”.
Για το αν θα παραμείνει στην Κύπρο: “Η αλήθεια είναι ότι έχουμε ήδη δώσει τα χέρια, αλλά δεν έχω υπογράψει το συμβόλαιο, γιατί ήθελα να δω τους γονείς του στην Θεσσαλονίκη. Η προοπτική μου γενικά με την Κύπρο ήταν η  ευρωπαϊκή πορεία. Ο ΑΠΟΕΛ έχει κάνει καλές πορείες και έχει μαζέψει πολλούς βαθμούς στην Ευρώπη. Η κατάκτηση του πρωταθλήματος μας δίνει το δικαίωμα να ακολουθήσουμε τον δρόμο των πρωταθλητών που αντίθετα με τον άλλο δρόμο που είναι για παράδειγμα ο Παναθηναϊκός είναι πιο βατός και υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες για να μπεις στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ ή να διεκδικήσεις την είσοδο στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ. Είναι μεγάλο κίνητρο για την ομάδα και το προπονητικό τιμ. Θα ξεκινήσουμε προετοιμασία 26 Ιουνίου και το πρώτο παιχνίδι θα γίνει στις 29 Ιουλίου”.
Για την παρουσία του στην Θεσσαλονίκη και αν μπορεί να κυκλοφορήσει με την σιγουριά ότι δεν θα αντιμετωπίσει προβλήματα: “Δεν το βλέπω έτσι… Αν φτάσουμε σε σημείο εξαιτίας του ποδοσφαίρου που ασχολείται πολύ κόσμος να φοβόμαστε να κυκλοφορήσουμε επειδή κάποιος μπορεί να πει μια κουβέντα αυτό είναι το τελευταίο  πράγμα που περνάει από το μυαλό μου. Αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω και δεν αφορά τον ΠΑΟΚ αυτό δεν θα ήθελα να δουλέψω στην Θεσσαλονίκη. Θα ήθελα να ήμουν όπως ήμουν. Δεν έχει να κάνει καθόλου με την ομάδα του ΠΑΟΚ. Μεγάλωσα στην Θεσσαλονίκη, πέρναγα πάρα πολύ καλά στην πόλη μου  και δεν ήθελα να χαλάσω αυτό που ένιωθα. Οι συγγενείς μου είναι εδώ πέρα και ειδικά ο πατέρας μου ασχολείται πάρα πολύ με το ποδόσφαιρο και πέρασε μια πολύ δύσκολη χρονιά με αυτά που άκουγε όταν ήμουν στον ΠΑΟΚ. Προσπαθούσα να τον κάνω να μην ακούει ραδιόφωνο όμως  το ραδιόφωνο είναι  η ζωή το. Τους  επηρέασε πάρα πολύ  αυτό που άκουγαν και ένιωθαν άσχημα. Ένιωθε  πως τον γιο του τον κυνηγούσε όλη η Θεσσαλονίκη. Αυτό το πράγμα μου άφησε κάποια κατάλοιπα που θέλω να ξεπεράσω”.
Για τα γεγονότα που δημιούργησαν αυτό το κλίμα: “Για εμένα το χειρότερο γεγονός στον ΠΑΟΚ ήταν μετά από το παιχνίδι με τον Άρη που φέραμε ισοπαλία, δεν θα ήθελα να το ζήσω ξανά. Ήξερα από την Παρασκευή πως σε περίπτωση που η ομάδα δεν κερδίσει θα υπάρχουν στημένα επεισόδια. Το ήξερα δύο μέρες νωρίτερα. Το ματς ήρθε 2-2 με το πέναλτι που κέρδισε ο Άρης και υπήρχε μια λογική να μην πάω εγώ με το πούλμαν αλλά εγώ όπως πάντα ήμουν  μπροστά και πήγα με το πούλμαν. Αυτό που ζήσαμε το προπονητικό τιμ ήταν απίστευτο. Φτάσαμε στην Τούμπα όπου ήταν 500-1000 άτομα και έφυγε η ομάδα ήσυχα και μείναμε μόνο εμείς. Ακούγαμε πράγματα λες και είχαμε κακοποιήσει παιδάκια και μας βρίζανε και χτυπούσαν το πούλμαν. Ακούγαμε πράγματα που ήταν εξωφρενικά για το ποδόσφαιρο για ένα αποτέλεσμα. Αυτό ήταν το χειρότερο και υπήρξαν βέβαια πολλά άλλα πράγματα. Όταν λέω στημένα εννοώ πως τα ήξερα μέσα από τους οπαδούς. Σε περίπτωση που δεν κερδίζαμε θα γινόταν αυτό. Ό,τι υπήρχε η προδιάθεση εάν δεν κέρδιζε η ομάδα να γίνουν επεισόδια. Δεν εννοώ πως ήταν στημένο από την διοίκηση ή  κάτι τέτοιο. Είχε γίνει συνάντηση πριν από δύο μέρες με τους οπαδούς και το γνωρίζαμε”.
 Για την επιστροφή από την Τρίπολη: “Όταν ήμασταν στο αεροπλάνο, έμαθα ότι θα γίνει ένα ραντεβού στη Θεσσαλονίκη, προφανώς επειδή είχε ειδοποιήσει ο κ. Σαββίδης τον κ. Βρύζα για την απόλυση μου. Με το που θα φτάναμε Θεσσαλονίκη θα πηγαίναμε στο Μακεδονία Παλάς για να μιλήσουμε και να δούμε τι θα γίνει. Επειδή όμως υπήρχαν επεισόδια στο αεροδρόμιο και περίμενε κόσμος μπήκε το πούλμαν της ομάδας, μας πήρε και μας πήγε στο ξενοδοχείο.  Οι παίκτες είχαν φύγει γρήγορα όμως τα πράγματα μας είχαν μείνει πίσω και εγώ με τον κ. Αγγελίνας, ενώ δεν υπήρχε αυτοκίνητο να φύγουμε γιατί περιμέναμε τον κ. Βρύζα για το ραντεβού. Στο διάστημα αυτό επειδή ο κ. Βρύζας δεν μπορούσε να έρθει λόγω των επεισοδίων στο αεροδρόμι,ο ήρθε ο κ. Τσιτσιακόφ και μας είπε πως αυτά που πρόκειται να πει ο κ. Βρύζας θα μας τα πει αυτός. Μας είπε ότι είχε να  μας πει στο αυτοκίνητο και εγώ επειδή είχα πολύ καλή σχέση μαζί του, του είπα να μας αφήσει στο σπίτι μου, αλλά μας παράτησε στον δρόμο,  στην Βασιλίσσης Όλγας”.
Για το μήνυμα που του είχε στείλει ο Τσιτσιακόφ: “Νομίζω ότι έχει δημοσιευτεί στον Τύπο. Θεωρώ πως δεν ήταν θέμα του Τσιτσιακόφ ή του Βρύζα. Αυτοί οι άνθρωποι ακολουθούσαν εντολές. Δεν έχουν τόσο σημασία τα γεγονότα, πρέπει να μπούμε στην ουσία του πράγματος. Η ουσία είναι πως ο ΠΑΟΚ κατάφερε με έναν δυνατό ιδιοκτήτη να σώσει την ύπαρξη του. Μπήκανε πολλά χρήματα και έχει ο ΠΑΟΚ οικονομική υγεία. Μετά την οικονομική υγεία που είναι το πρώτο για να πετύχει μια ομάδα χρειάζεται ο ιδιοκτήτης να εμπιστεύεται τους υπεύθυνους της ομάδας και να μην τους κόβει τα πόδια. Το μήνυμα που μου είχε στείλει μετά τον αποκλεισμό από το κύπελλο ο κ. Τσιστιακόφ έλεγε ότι σε περίπτωση που δεν αποχωρήσω θα με σκοτώσουν. Δεν έπαιξε όμως κανένα ρόλο το μήνυμα στην εκδίκαση της υπόθεσης. Για το μήνυμα έχει επενέβη εισαγγελέας και υπάρχει μια δίκη τον Οκτώβριο. Είναι το ποινικό μέρος. Για το αστικό μέρος αυτό που παίζει ρόλο είναι το γεγονός πως υπάρχει μια σύμβαση εργασίας και έπρεπε να τηρηθεί”.
Για τις σχέσεις του με τον Ιβάν Σαββίδη: “Δεν μου δημιούργησε ποτέ κάποιο πρόβλημα όσο αναφορά στην δουλειά μου. Σε γεγονότα όπως αυτό του Πάμπλο Γκαρσία ήταν ο πρώτος που έβαζε την ομάδα πάνω από όλα και μετά τα πρόσωπα. Ήταν πολύ σκληρή η στάση του πολλές φορές σε αυτό το θέμα.  Μετά ίσως επειδή φοβήθηκε τον κόσμο αναιρούσε αυτά που έλεγε σε εμάς όταν μιλούσε έξω”.
Για τον χειρισμό του θέματος Γκαρσία: ” Ο προπονητής είναι ο υπεύθυνος για το αγωνιστικό κομμάτι. Εγώ στο αγωνιστικό κομμάτι έκρινα αυτό που έκρινα. Άλλος μπορεί να διαφωνεί αλλά εγώ αποφασίζω ποιος θα παίξει. Από εκεί και πέρα είναι άλλο κομμάτι αυτό και άλλο κομμάτι η συμπεριφορά των ποδοσφαιριστών. Όποιος και να είναι ο ποδοσφαιριστής η ομάδα πρέπει να σκεφτεί τον σύλλογο και όσους έχουν δουλέψει για να υπάρχει αρμονία. Το θέμα ήταν μια καυτή πατάτα και όλοι ήθελαν να την ρίξουν στο προπονητή όσο αναφορά στον κόσμο. Κανείς δεν έλεγε την γνώμη που έλεγε μέσα προς τα έξω. Αυτό που λέω πάντα στους ποδοσφαιριστές μου ανεξαρτήτως ηλικίας είναι πως όταν δεν παίζουν να θυμώνουν και να αποδεικνύουν πως κάνω λάθος. Έτσι βγαίνει κερδισμένη η ομάδα. Όμως δεν μπορείς να τα βάλεις με την φύση. Μπορεί να έρθει το ποδοσφαιρικό σου τέλος ή να μην βοηθάει το σώμα σου. Άλλος παίζει μέχρι τα 40 και άλλος μέχρι τα 34. Εγώ έπραξα με ποδοσφαιρικό κριτήριο”.
Για το αν θα άλλαζε κάτι από την στάση του αν γύριζε τον χρόνο πίσω: “Εγώ θεωρώ πως στο ποδόσφαιρο στην Ελλάδα και ειδικά στην πόλη μας με τόσα πολλά ραδιόφωνα που είναι… προπονητοφάγοι,  η κακή είδηση θα δώσει έναυσμα για να γίνει χαμός. Δεν είναι όλα τα ραιδόφωνα έτσι αλλά είναι η πλειονότητα. Το έχω ζήσει από μικρός και το βλέπω. Σε μικρό βαθμό το έζησα στην Λάρισα και σε μεγάλο στην Θεσσαλονίκη. Υπάρχει μια “προπονητοφαγία” και το κυνηγάμε να βρούμε πράγματα τα οποία δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Διαφωνώ να υπάρχει ραδιόφωνο που να δίνει στον καθένα την δυνατότητα να λέει ότι θέλει, ιδίως ανώνυμα.  
Δημοκρατία έχουμε, ο καθένας λέει την άποψη του αλλά δεν γίνεται σε άλλη χώρα αυτό. Δεν νομίζω πως με την συμπεριφορά μου προκάλεσα, υποβάθμισα ή υποτίμησα τον κόσμο. Έπρεπε να δουλέψω σκληρά και μόνο αυτό είχα στο μυαλό μου. Η χρονιά που ήμουν εγώ στον ΠΑΟΚ ήταν η ομάδα σε ένα μεταβατικό στάδιο. Η ομάδα των 25.000.000 εκκ. ευρώ που μάζευε χρήματα για το μπάτζετ της από τα εισιτήρια και τα διαρκείας θα έπρεπε να πάει στα 6.000.000 εκκ. ευρώ. Ήξερα πως το να μπορέσω να σταθώ και να δημιουργήσω κάτι μ’ αυτό το μπάτζετ ήταν δύσκολο, οι πιθανότητές μου ήταν μικρές. Θα το πω για πρώτη φορά. Ήθελα να έρθω στον ΠΑΟΚ γιατί ήταν η παιδική μου αγάπη, είχα το εγωιστικό πως μπορούσα να πετύχω. Στο πέρασμα αυτό ανέλαβε ο κ. Σαββίδης αλλά η διαφοροποίηση του αγωνιστικού μπάτζετ δεν έγινε ούτε μέσα στην χρονιά. Η ομάδα θα μπορούσε να γίνει πιο δυνατή και να ανεβάσει τον πήχη”.
Για την πίεση που υπήρχε στον ΠΑΟΚ:
“Η μεγαλύτερη πίεση μπήκε από τον ιδιοκτήτη της ομάδας που είχε στο μυαλό του ως μοναδικό στόχο την κατάκτηση του κυπέλλου. Αν γυρίσουμε όμως τον χρόνο πίσω και έλεγε κάποιος πως σε αυτό το μεταβατικό στάδιο με 12 παιδία από την ακαδημία, με τόσες διαφοροποιήσεις  και με το μπάτζετ των 5.500.000 εκκ. ευρώ ότι ο ΠΑΟΚ θα έβγαινε δεύτερος και θα πήγαινε στον ημιτελικό του κυπέλλου και θα έβγαινε στο Τσάμπιονς Λιγκ, θα του λέγαμε πως δεν πάει καλά. Όμως οι καταστάσεις αλλάζουν με όσα έρχονται στην πορεία”.
Για το εάν είχε όνειρο να παίξει στον ΠΑΟΚ ως ποδοσφαιριστής:
“Ήταν το όνειρο μου να παίξω στον ΠΑΟΚ. Όταν ήμουν ποδοσφαιριστής στον Παναθηναϊκό, το είχα δηλώσει και ως ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού ενώ έπαιρνα πρωταθλήματα. Δεν είναι κάτι καινούριο αυτό”.
Για το αν θα μπορούσε να διεκδικήσει τις αποδοχές του με όχι τόσο επιθετικό τρόπο:
“Όλα τα πράγματα φτάνουν κάπου αλλά υπάρχει μια αρχή. Είχα ένα συμβόλαιο δύο χρόνων κλειστό. Επειδή μου είχε πει ο κ. Βρύζας ότι υπάρχει ένα ενδεχόμενο να αλλάξει η διοίκηση είχα βάλει έναν όρο υπέρ και όχι κατά του ΠΑΟΚ όπως το παρουσιάζουν κάποιοι. Στην ΑΕΚ και Στον Ατρόμητο είχα συμβόλαια κλειστά χωρίς καμία ρήτρα. Η ομάδα έπρεπε να πληρώσει το συμβόλαιο μου και δεν είχε άλλη επιλογή. Άρα, λοιπόν εγώ είχα τον όρο ο ΠΑΟΚ να έχει το δικαίωμα να με αξιολογήσει μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου και να επέλεγε να με απολύσει πριν από αυτή την ημερομηνία και σ’ αυτή την περίπτωση να πλήρωνε μόνο τους επόμενους τρεις μήνες μέχρι την λήξη της σεζόν και έτσι να έφευγα από τον ΠΑΟΚ. Αν έφευγα από τον ΠΑΟΚ μετά από αυτήν την ημερομηνία όποια στιγμή και να με απέλυε όλα λεφτά του συμβολαίου που απέμειναν έπρεπε να μου τα πλήρωνε μετρητά. Αυτό ήταν ο όρος που υπήρχε.
Πριν από το ματς με την Λειβαδιά στις 25 Φεβρουαρίου με φώναξε ο κ. Σαββίδης να μιλήσουμε για το συμβόλαιο. Είπε πως το ραντεβού ήταν μια ώρα όμως  ήμασταν εννιάμιση ώρες στο Μακεδονία palace και συζητούσαμε. Ήμασταν μέχρι τις 12:30 το βράδυ μαζί. Του είπα πως αν η ομάδα δεν με εμπιστεύεται μπορώ να πάρω την αποζημίωση των τριών μηνών και να φύγω. Εγώ θέλω η ομάδα να με εμπιστεύεται. Ο κ. Σαββίδης μου απάντησε πως από τους σκάουτερ και από όλους έβγαλε το συμπέρασμα και θεωρεί πως έχει τον καλύτερο προπονητή αλλά θέλει να αλλάξει αυτό τον όρο, να κοιτάξει μακροπρόθεσμα και ο προπονητής να έχει κίνητρα. Αποδέχθηκα την πρόταση που ήταν να πάρω μια αποζημίωση 200.000 χιλ. ευρώ όποτε και αν απολυθώ, ενώ μου ανέβασε παράλληλα το μπόνους του κυπέλλου. Αυτή ήταν η συμφωνία. 
Στο παιχνίδι κυπέλλου της Τρίπολης με διάφορους εκβιαστικούς τρόπους έπρεπε να με αναγκάσει να παραιτηθώ και να μην πάρω καμία αποζημίωση, ούτε αυτή που είχε επιβάλλει ο ίδιος ο ιδιοκτήτης. Πολλές φορές πρέπει να πούμε την αλήθεια. Φτάσαμε και στα δικαστήρια. Εγώ είπα στους συνεργάτες μου πως δεν έπρεπε να πηγαίνουμε στα δικαστήρια και να δημιουργούμε αντιπαραθέσεις με τον ΠΑΟΚ, είχε και ο κ. Βρύζας την ίδια πρόθεση και στην αποζημίωση των 200.000 ευρώ, είχαμε συμφωνήσει να πέσει κατά 20% και να παραιτηθούμε των οποιονδήποτε δικαιωμάτων μας το τεχνικό τιμ. Δώσαμε τα χέρια, πήγαμε να υπογράψουμε στον δικαστή, περίμενα την έγκριση από τον κ. Σαββίδη και την κ. Γκοντζάρεβα και ο κ. Σαββίδης έδωσε εντολή να μην μας δώσουν μία. Έτσι φτάσαμε στα δικαστήρια.
Από την στιγμή που δεν υπήρχε σοβαρός λόγος απόλυσης πήγαμε εκεί. Σοβαρός λόγος δεν είναι η ήττα από την Τρίπολη. Το δικαστήριο έκρινε πως η σύμβαση ήταν ενεργή και ο ΠΑΟΚ έπρεπε να πληρώνει το συμβόλαιό μου. Όταν λοιπόν εκδικάστηκαν όλες οι υποθέσεις ο ΠΑΟΚ συνέχισε να μην πληρώνει τίποτα. Μετά δικαστικά δεν υπήρχε άλλο μέσο διεκδίκησης των επιδικασθέντων. Έτσι κάναμε την νομική κίνηση η ομάδα να μην πάρει αδειοδότηση και να της αφαιρεθούν βαθμοί. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι διαφορετικό και ο νόμος δεν σου δίνει κάποιο άλλο δικαίωμα. Ο ΠΑΟΚ έχει πληρώσει μέχρι τον Δεκέμβριο για να πάρει τη νρπώτη αδειοδότηση. Εγώ έστειλα στον ΠΑΟΚ το συμβόλαιο του ΑΠΟΕΛ, γιατί είναι παράνομο να πληρώνομαι από δύο εργασίες, ήδη έχουν αφαιρεθεί και οι μήνες του ΑΠΟΕΛ. Άρα λοιπόν ο ΠΑΟΚ έπρεπε να πληρώνει τον μήνα αφαιρώντας τα λεφτά του ΑΠΟΕΛ. Σε λίγες μέρες θα είμαι υποχρεωμένος να κάνω τις ίδιες διαδικασίες για υποβιβασμό και αφαίρεση βαθμών. Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ δεν είναι συνεπής στις υποχρεώσεις του. Δεν μας δίνει ο νόμος κάποια άλλη δυνατότητα. Κανένας ποδοσφαιριστής ή προπονητής αν αφήσει μια υπόθεση να κυλάει δεν θα πάρει ποτέ τα χρήματά του”.
Για το αν έχει ο ίδιος μερίδιο ευθύνης για την δικαστική αντιπαράθεση με τον ΠΑΟΚ και για το γεγονός πως δεν συνέβη το ίδιο με τον Στέφενς:
” Ο κ. Σαββίδης ως ιδιοκτήτης του ΠΑΟΚ και ο κόσμος του ΠΑΟΚ  ως κόσμος του ΠΑΟΚ μπορεί να μην ήθελαν τον Δώνη προπονητή. Είναι φυσιολογικό αυτό. Το να συγκρίνουμε βέβαια εμένα με την υπόθεση του Στέφενς είναι σαν να κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας. Τι να κάνει ο ΠΑΟΚ, να πάει να ξεφτιλιστεί στην UEFA; Θα πρέπει να ρωτήσουμε τον κ. Σαββίδη γιατί δεν υπάρχει άλλη τέτοια διαμάχη. Ψάχνω να βρω τον λόγο. Οι σχέσεις μου με τον κ. Σαββίδη ήταν μια χαρά σε ότι αφορά τις λίγες φορές που ερχόταν και μιλούσαμε. Μου είχε πει να ασχολούμαι με τον κ. Τσιτσιακόφ, να προσπαθούμε να λύνουμε τα προβλήματα της ομάδας και με δύο σκάουτερ τον κ. Γεωργιάδη και τον κ. Βρύζα να κάνουμε τον προγραμματισμό. Είναι πολύ πιο εύκολο τον Έλληνα προπονητή να τον ταλαιπωρήσεις. Για τον ξένο δεν είναι μόνο τα λεφτά που θα πληρώσεις αλλά και η εικόνα που δημιουργείς στην Ευρώπη”.
Για το αν υπάρχει πιθανότητα να ξεπεραστεί η διένεξη με τον ΠΑΟΚ συμβιβαστικά ακόμα και τώρα:
“Είναι μια υπόθεση που έχει τελεσιδικίσει.  Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Απλώς ο ΠΑΟΚ αποφασίζει να μην εκτελεί την υποχρέωσή του και νομικά κάνεις αυτό που πρέπει. Όλα τα πράγματα που έγιναν στο παρελθόν έδειξαν ποιος είχε καλή πρόθεση και ποιος όχι. Ο Δώνης αν τον φώναζαν την επόμενη μέρα από το παιχνίδι με την Τρίπολη και του έλεγαν ‘Γιώργο παρότι ο κ. Σαββίδης έχει βάλει μια αποζημίωση 200.000 χιλ. ευρώ, πάρε 120.000 χιλ. ευρώ και τελειώνουμε’ εγώ θα είχα φύγει. Τίποτα δεν έγινε”.
Για συνολικό ποσό που θα κοστίσει δικαστικά στον ΠΑΟΚ:
” Υπάρχουν πάρα πολλά ψέματα πάνω και σ΄αυτό. Εγώ τα δηλώνω όλα στην εφορία και τα δηλώνω κανονικά σε όλες μου τις ομάδες. Εγώ στον ΠΑΟΚ έπαιρνα 340.000 χιλ. ευρώ τον χρόνο. Τα νούμερα που βγαίνουν έξω δεν στέκονται στην πραγματικότητα. Μια εφημερίδα βγαίνει και λέει πως ο Δώνης θα πάρει 800.000 χιλιάρικα. Μακάρι να τα έπαιρνα γιατί είναι και δύσκολοι καιροί. Προκαλούμε όμως και τον κόσμο που τα ακούει αυτά. Ο ΠΑΟΚ είναι υποχρεωμένος να αφαιρέσει το φετινό συμβόλαιό μου στο ΑΠΟΕΛ. Ουσιαστικά ο ΠΑΟΚ έχει μια διαφορά σε σχέση με την αποζημίωση που θα πλήρωνε αρχικά, γύρω στις 200.000 – 250.000 χιλ. ευρώ. Το όλο μου συμβόλαιο δεν ήταν 800.000 χιλ. ευρώ και δεν ξέρω πως γράφονται αυτά. Το όλο ζήτημα νομίζω πως έγινε για κάποιους λόγους που εγώ δεν τους γνωρίζω”.
Για το αν έκανε σωστά ο ΠΑΟΚ με την πρόσληψη του Άγγελου Αναστασιάδη:
“Δεν είμαι ο αρμόδιος να κρίνω. Θεωρώ πως είναι ένας έμπειρος προπονητής και πολύ καλό άνθρωπος επειδή τον γνώρισα προσωπικά. Σαν παίκτης δεν συνεργάστηκα μαζί του και έχει μεγάλη διαφορά από το να κρίνεις έναν προπονητή επιφανειακά. Με τον Παναθηναϊκό και τον ΠΑΟΚ είχε επιτυχίες. Άσχετα με την αξία του κάθε προπονητή, θα ήθελα το Ελληνικό πρωτάθλημα να έχει την ΑΕΚ δυνατή, τον Παναθηναϊκό δυνατό, τον ΠΑΟΚ δυνατό και τον Άρη και να ξαναγίνει ανταγωνιστικό μαζί με τις δυνάμεις που έχουν έρθει όπως ο Ατρόμητος και η Τρίπολη. Ειδικά οι ομάδες της Θεσσαλονίκης πρέπει να φτιάξουν περισσότερο το δικό τους περιβάλλον. Μετά να μπούνε στην διαδικασία της κόντρας με αυτά που συμβαίνουν”.
Για τις ομάδες της Θεσσαλονίκης:
“Οι ομάδες εδώ είναι υποδουλωμένες των οπαδών σε μεγαλύτερο βαθμό από ότι στην Αθήνα. Όταν ο οπαδός αισθάνεται δύναμη και παίρνει αποφάσεις δεν προοδεύει η ομάδα. Αν δούμε τις εποχές του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού, τα πάντα κατευθύνονται γύρω από τις διοικήσεις. Στα δυνατά του χρόνια ο Παναθηναϊκός που τα έζησα ήταν πολύ διαφορετικά από αυτά που συναντάμε τώρα. Στο Ελληνικό ποδόσφαιρο πρέπει να ξεφύγουν οι ομάδες να είναι υποδουλωμένες στους οπαδούς. Αυτοί οι οπαδοί δεν είναι μεγάλοι σε αριθμό. Απλά αναγκάζει τους πολλούς ή να μην μιλάνε ή να φεύγουν από το γήπεδο”.
 Για τις δικαστικές διαμάχες που είχε στις προηγούμενες ομάδες του:
“Με την Λάρισα δεν έχω καμιά δικαστική διαμάχη γιατί δεν είχα ποτέ συμβόλαιο. Δεν είχα ποτέ συμβόλαιο, απλά είχα δώσει τα χέρια. Κατέκτησα κύπελλο και ήμουν ο μοναδικός που δεν το πληρώθηκα. Με την ΑΕΚ είχαμε δικαστική διαμάχη που τελικά δεν έγινε γιατί τα συμβιβαστήκαμε. Είχα δύο χρόνια κλειστό συμβόλαιο, αποφασίσαμε τον Νοέμβριο που απολύθηκα να πληρωθεί μόνο ο πρώτος χρόνος και καταλήξαμε σε αυτή την συμβιβαστική λύση. Στην αρχή είχα υπάρξει κάποια μπερδέματα αλλά τα λύσαμε. Στον Ατρόμητο γιατί δεν λέει κανείς πως δεν είχα το παραμικρό; Γιατί ήταν άψογος ο πρόεδρος.  Ακόμα και που πέτυχα όλα τα μπόνους, να πάμε τελικό, να βγούμε στο Γιουρόπα Λιγκ και να βγούμε τέταρτοι, ήταν ένα μεγάλο ποσό και μου είπε να μου το πληρώσει σε επιταγές αν και είχα συμβόλαιο και φυσικά του είπα όπως θέλει”.
Για το θέμα που είχε δημιουργηθεί με τον γιό του στο facebook :
” Το θέμα αυτό το έκανε ο μικρός που είναι στην Ιταλία. Ο μεγάλος δεν έχει μπει σε τέτοια διαδικασία. Εγώ ποτέ δεν ασχολήθηκα με αυτά γιατί πιστεύω πως ο καθένας πρέπει να έχει τα δικά του προσωπικά δεδομένα για το εαυτό του. Αυτή είναι η άποψη μου. Από εκεί και πέρα ο ίδιος ο ΠΑΟΚ άφηνε στην δική του επίσημη σελίδα στο facebook να βρίζουν τον πατέρα μου, την μάνα μου, τα παιδιά μου και η ΠΑΕ δεν είχε άνθρωπο να τα σβήνει. Οι μεγάλες ομάδες πρέπει να έχουν ανθρώπους που θα τα ελέγχουν αυτά, όπως όλες οι μεγάλες ομάδες του κόσμου. Ο μικρός γιος μου είναι ο πιο αντιδραστικός και αν ακούσει κάτι για τον πατέρα του ή την μάνα του πέφτει στην μάχη. Αυτός είναι ο χαρακτήρας του. Αυτό ως ένα σημείο του κάνει καλό στο ποδόσφαιρο καθώς και τώρα λέει πως πρέπει να παίζει στην πρώτη ομάδα της Γιουβέντους. Βέβαια σε ένα σημείο είναι και κακό. Είχε κάνει ένα σχόλιο πριν πάω εγώ στον ΠΑΟΚ τότε με την μπουνιά του Γκαρσία με ένα like και είχε μπει σε αντιπαραθέσεις. Είναι ένα παιδί που έχει ισχυρή προσωπικότητα. Εγώ είμαι εναντίον αυτών και του είπα πως δημιουργεί πρόβλημα στον εαυτό του αλλά και στο μπαμπά του. Μεγαλώνοντας πιστεύω πως θα καταλάβει και μόνος του πως ο κόσμος είναι κόσμος, έχει το δικό του κριτήριο και άλλες φορές μπορεί να σε αποθεώνει, άλλες να σε αποδοκιμάζει. Αυτό που είχε κάνει τότε ήταν λάθος”.
Για το ποιος είναι ο καλύτερος ποδοσφαιρικά από τους δύο γιους του:
” Αυτή είναι μια ερώτηση που δεν πρέπει να γίνεται καθώς δεν μπορούμε να συγκρίνουμε δύο παίκτες σε διαφορετική θέση. Ο Χρήστος έκανε φέτος το μεγάλο βήμα. Έχει 18 συμμετοχές στον Παναθηναϊκό σε μια ομάδα που βγαίνει στο Τσάμπιονς Λιγκ και πήρε το κύπελλο. Ήταν μεγάλη έκπληξη και δημιουργεί και μεγαλύτερες απαιτήσεις από τον εαυτό του για την επόμενη σεζόν. Από την άλλη ο Τάσος είναι ένα παιδί με πολλά προσόντα και με πολύ ψηλό δείκτη ποιότητας. Η δουλειά που γίνεται στην Γιουβέντους είναι πολύ καλή. Ως μπαμπάς το πρώτο που έχω να πω είναι ότι μου αρέσει που ασχολούνται με το ποδόσφαιρο το οποίο είναι πολύ σκληρό αλλά και πολύ όμορφο. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να τους βλέπω πρώτα καλά στην υγεία τους και στις ζωές τους”.
Για την διαμορφωμένη δημόσια εικόνα του:
Εμένα δεν μου αρέσει καθόλου ότι προσπαθούν να περάσουν στην πόλη που μεγάλωσα πως ο Δώνης έγινε ξαφνικά το κακό παιδί και ο χειρότερος άνθρωπος εξαιτίας μιας ποδοσφαιρικής κόντρας. Σε κάθε υπόθεση θα πρέπει να βλέπει τα πράγματα ο καθένας όχι μόνο με τα γυαλιά που θέλει. Πρέπει να αξιολογεί τα γεγονότα. Όλοι κάνουν λάθη και κανείς δεν έχει το αλάθητο. Σε μια υπόθεση όμως δεν φταίει μόνο ένας”.
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: