Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Και με τη βούλα στην Μίλαν ο Άλεξ!

Παίκτης της Μίλαν είναι και επίσημα ο Βραζιλιάνος κεντρικός αμυντικός, Άλεξ, ο οποίος μέχρι πρότινος αγωνιζόταν στην Παρί Σεν Ζερμέν και υπέγραψε για δύο χρόνια με τους ''ροσονέρι''.

Αναλυτικά τα όσα είπε:

''Είμαι πολύ ικανοποιημένος που βρίσκομαι σε μία ομάδα όπως η Μίλαν, έχω ακούσει τα καλύτερα για τον σύλλογο. Η πρώτη μου εντύπωση είναι εξαιρετική, τα πάντα είναι πολύ καλά οργανωμένα. Εχω μιλήσει αρκετές φορές με τον Αντριάνο Γκαλιάνι και νιώθω πολύ καλά. Όταν ήμουν στην Αϊντχόφεν υπήρξε μία πιθανότητα να έρθω στην ομάδα όταν στον πάγκο της ήταν τότε ο Κάρλο Αντσελότι, όμως η Τσέλσι τα βρήκε με την PSV. Πρέπει να ξεκινήσουμε τη νέα σεζόν πολύ καλά για να επαναφέρουμε την ομάδα εκεί που της αξίζει, στο Τσάμπιονς Λιγκ''. Πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: