Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

Δεν πάει πουθενά ο Αμαραντίδης!!

«Κολλημένος» με την Βέροια παραμένει ο Δημήτρης Αμαραντίδης. Ο 28χρονος άσος ανανέωσε το συμβόλαιό του και τόνισε πως έκλεισε τα αυτιά του στις «σειρήνες» άλλων ομάδων.

Δεν πάει πουθενά ο Αμαραντίδης
Παρά τις κρούσεις άλλων ομάδων, ο Δημήτρης Αμαραντίδης παραμένει... κολλημένος με την Βέροια. Κι όχι μόνο στα λόγια, αλλά και στις πράξεις, καθώς ανανέωσε το συμβόλαιό του με τη «βασίλισσα του βορρά», στην οποία αγωνίζεται εδώ και τέσσερα χρόνια.

Η ανακοίνωση: «Η Π.Α.Ε. Βέροια ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας της με τον 28χρονο ποδοσφαιριστή Δημήτρη Αμαραντίδη».

Μετά την υπογραφή του συμβολαίου του ο ποδοσφαιριστής δήλωσε: «Είμαι χαρούμενος που επέκτεινα το συμβόλαιο μου με τη Βέροια παρότι είχα 3 προτάσεις από άλλες ομάδες. Είμαι ποδοσφαιριστής της ομάδας εδώ και 4 χρόνια και είμαι συναισθηματικά δεμένος με την ομάδα και την πόλη. Ευχαριστώ πολύ όλους όσους συνέβαλαν τα μέγιστα στην επέκταση του συμβολαίου μου. Τα υπόλοιπα, στο γήπεδο»!

Δεν υπάρχουν σχόλια: