Με ένα σουτ που επιχείρησε φορώντας τα απόλυτα ποδοσφαιρικά παπούτσια Nike Magista,
ο Γερμανός επιθετικός Mario Gotze οδήγησε τη χώρα του σε εκστασιασμό
και εδραίωσε τη θέση του στην ιστορία του ποδοσφαίρου. Για τη Nike Football,
η στιγμή αυτή σφράγισε μια συναρπαστική χρονιά για την κορυφαία
μάρκα ποδοσφαιρικών παπουτσιών και ρουχισμού στον κόσμο και την
επιχειρηματική της δραστηριότητα.
Η Nike ξεκίνησε χορηγώντας 10 ομάδες στο Παγκόσμιο Κύπελλο, ενώ το 53% του συνόλου των παικτών που συνέθεσαν όλες τις ομάδες στο σύνολο τους, φορούσαν ποδοσφαιρικά παπούτσια από τις νέες συλλογές της NikeFootball, ξεπερνώντας έτσι συνολικά τις υπόλοιπες ποδοσφαιρικές μάρκες. Καθ’ όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης, οι χορηγούμενοι από τη Nike παίκτες έβαλαν 76 γκολ.
Εκτός γηπέδου, η καμπάνια #RiskEverything κυριάρχησε τόσο σε προβολές όσο και σε συνομιλίες και δραστηριότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν και κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης. Οι τρεις ταινίες της καμπάνιας #RiskEverything, «Risk Everything», «Winner Stays» και «The Last Game», αγγίζουν τις 397 εκατ. διαδικτυακές προβολές μέχρι σήμερα. Είκοσι τρία εκατομμύρια άτομα ασχολήθηκαν με το περιεχόμενο κάνοντας comments, likes και retweets, με αποτέλεσμα η ταινία «The Last Game» να γίνει μία από τις πιο κοινοποιημένες δημοσιεύσεις στο Facebook.
Η Nike Football κέρδισε 6,2 εκατομμύρια νέους followers από διάφορες κοινωνικές πλατφόρμες -περίπου 1,5 εκατ. την εβδομάδα καθ' όλη τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Nike Football έφτασαν συνολικά τους 78,8 εκατ. followers.
Η Nike ξεκίνησε χορηγώντας 10 ομάδες στο Παγκόσμιο Κύπελλο, ενώ το 53% του συνόλου των παικτών που συνέθεσαν όλες τις ομάδες στο σύνολο τους, φορούσαν ποδοσφαιρικά παπούτσια από τις νέες συλλογές της NikeFootball, ξεπερνώντας έτσι συνολικά τις υπόλοιπες ποδοσφαιρικές μάρκες. Καθ’ όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης, οι χορηγούμενοι από τη Nike παίκτες έβαλαν 76 γκολ.
Εκτός γηπέδου, η καμπάνια #RiskEverything κυριάρχησε τόσο σε προβολές όσο και σε συνομιλίες και δραστηριότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν και κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης. Οι τρεις ταινίες της καμπάνιας #RiskEverything, «Risk Everything», «Winner Stays» και «The Last Game», αγγίζουν τις 397 εκατ. διαδικτυακές προβολές μέχρι σήμερα. Είκοσι τρία εκατομμύρια άτομα ασχολήθηκαν με το περιεχόμενο κάνοντας comments, likes και retweets, με αποτέλεσμα η ταινία «The Last Game» να γίνει μία από τις πιο κοινοποιημένες δημοσιεύσεις στο Facebook.
Η Nike Football κέρδισε 6,2 εκατομμύρια νέους followers από διάφορες κοινωνικές πλατφόρμες -περίπου 1,5 εκατ. την εβδομάδα καθ' όλη τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Nike Football έφτασαν συνολικά τους 78,8 εκατ. followers.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου